کد خبر: 327070
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری مهمان خراسان شمالی 

کاروان فرهنگی هنری تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری مهمان کودکان و نوجوانان خراسان شمالی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فگری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی برنامه‌های تماشاخانه سیار شامل اجرای نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا»، با طراحی و کارگردانی علی یدالهی، همراه با معرفی کتاب، اجرای مسابقه و سرود و پخش فیلم‌های پویانمایی برای کودکان و نوجوانان ساکنان شهرهای مسیر است.

موضوع این نمایش درباره‌ی کلاغی است که در یک شهر زندگی می‌کرد و عادت داشت اشیاء براق را بدزدد و از دزدی کردن لذت می‌برد. اما مردم این شهر از دست دزدی‌های او خسته شده بودند؛ یک روز دو تا پرنده به کلاغ می‌گویند توی یک شهری یک کوه طلا هست که از دور هم برق می‌زند برو و آن کوه را بدزد...

براساس این گزارش کاروان تماشاخانه سیار کانون روز ۱۱ تیر در شهرگرمه   در ساعت:۳۰ ۱۷ در پارک روباز شقایق و ساعت ۲۰ در شهر جاجرم در پارک لاله  برنامه‌های خود را اجرا می کند.

این تماشاخانه سیار در تاریخ ۱۲ تیر در پارک شهدای گمنام سنخواست و ساعت ۱۹:۳۰  در پارک دانشجوی  اسفراین به اجرای نمایش خواهد پرداخت.

مسیر دیگر این تماشاخانه در روز ۱۳ تیر ساعت ۹ صبح در روستای کلاته میرزا رحیم اسفراین و ساعت ۱۷:۳۰ شهر بام خواهد بود.

کودکان و نوجوانان بجنوردی در روز چهارشنبه ۱۴ تیر ماه و صبح روز پنجشنبه  ۱۵  تیر ماه  در شهرستان بجنورد  میزبان کاروان «مسیر هشتم» هستند و کودکان و نوجوانان شاهد اجرای برنامه‌های تماشاخانه سیار کانون خواهند بود.

عصر ۱۵ تیرماه ساعت ۱۷:۳۰  این تماشاخانه در شهر های پیش قلعه  و و ساعت ۲۰ در آشخانه نمایش کلاغ بلا و توپ طلا را اجرا خواهد کرد.

آخرین روز نمایش این تماشاخانه در ساعت ۱۷:۳۰  در ۱۶ تیر ۱۴۰۲ برای کودکان و نوجوانان شهر قاضی خواهد بود.

این نمایش به سفارش مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تولید شده است.

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان خراسان شمالی 

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان خراسان شمالی 

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان خراسان شمالی 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =