کد خبر: 327324
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
بازدید 247
غرفه کانون لرستان درجشن بزرگ عید غدیر

همزمان با روز عید سعید غدیر خم اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با برپایی غرفه فرهنگی هنری در میهمانی بزرگ 3کیلومتری، میزبان کودکان و نوجوانان خرم آبادی بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: محمد جواد محمدی مدیرکل کانون لرستان گفت: همزمان با روز عید سعید غدیر خم اداره کل کانون پرورش فکری لرستان با برپایی غرفه فرهنگی هنری در میهمانی بزرگ عید در خرم آباد، میزبان کودکان ونوجوانان بود.
محمدی ضمن تبریک عید غدیر خم عنوان داشت: پیام اصلی غدیر تبعیت از شخص امیرالمومنین(ع) و فرزندان معصومش است و امسال با برنامه هایی که در دهه امامت و ولایت در مراکز فرهنگی هنری کانون اجرا شد، پیام های غدیر و ولایتمداری به خوبی به اعضای کانون منتقل شدند.
وی به برپایی موکب فرهنگی هنری کانون پرورش فکری در میهمانی بزرگ غدیر در مرکز استان اشاره کرد و بیان داشت: در غرفه کانون، ایستگاه نقاشی با موضوع امامت و ولایت و غدیر خم برگزار شد و نمایشگاهی از آثار برتر نقاشی و سفالگری اعضای مراکز از سراسر استان در معرض دید عموم قرار گرفت.

غرفه کانون لرستان درجشن بزرگ عید غدیر


مدیر کل کانون لرستان اظهار داشت: ماکت واقعه غدیر خم در غرفه کانون ساخته شد که مورد توجه کودکان ونوجوانان بازدید کننده و خانواده ها قرار گرفت و مربیان با استفاده از این ماکت، غدیر خم را تشریح کردند و کتاب قصه غدیر و محصولات فرهنگی به شرکت کنندگان در ایستگاه نقاشی اهدا شد.
این مدیر فرهنگی تصریح کرد: در میهمانی بزرگ عید غدیر اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در کنار سایر دستگاه های اجرایی در این جشن حضور داشت.
محمدی اضافه کرد: همزمان با این جشن در شهرستانهای الشتر، الیگودرز و دیگر شهرستانها، در روزهای پنج شنبه و جمعه، موکب های کانون پرورش فکری برپا شدند و فعالیت های مختلف را برای کودکان و نوجوانان به آجرا درآمد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان در پایان گفت: 30 مرکز کانون پرورش فکری شامل 20مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  

غرفه کانون لرستان درجشن بزرگ عید غدیر
غرفه کانون لرستان درجشن بزرگ عید غدیر

غرفه کانون لرستان درجشن بزرگ عید غدیر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =