نقد اولین روز تابستان

به مناسبت روز ملی ادبیات کودکان و نوجوانان ویژه برنامه نقد کتاب « اولین روز تابستان» به نویسندگی سیامک گلشیری به همت آفرینش های ادبی به صورت آنلاین در کانون لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: در روز پاسداشت «ادبیات کودکان ونوجوانان» ویژه برنامه نقد کتاب « اولین روز تابستان» به نویسندگی سیامک گلشیری به همت آفرینش های ادبی با حضور کارشناسان، مربیان ادبی و اعضای فعال مراکز برگزار شد.
این نشست با هدف بزرگداشت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان و آشنایی اعضای ادبی نوجوان با آثار منتشر شده در حوزه داستان در اتاق آنلاین جلسات کانون لرستان 
این نشست تخصصی با معرفی سیامک گلشیری و آثار او آغاز شد و درادامه مربیان ادبی و اعضای مراکز  به نقد کتاب پرداختند.

براساس این گزارش: گفت و گو در مورد شخصیت های داستان، توصیف، فضا و زمان داستان و پیام کتاب از جمله مباحثی بود که مطرح شد و کارشناسان در مورد آن با ذکر مثال مطالبی را بیان داشتند.
گفتنی است: کتاب اولین روز تابستان،  روایت نوجوانی به نام کامیار است که در جریان اتفاقاتی ماجراجویانه قرار می گیرد و به دلیل شیفتگی و اعتماد بیش از حد به دوستانش، ناخواسته مرتکب عمل خلاف سرقت از منزل یکی از دوستان ثروتمندش می‌شود. او پس از این اتفاق دچار عذاب وجدان و ندامت می شود...

نقد اولین روز تابستان
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =