«کلّه پنیری»رونمایی شد

همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان، کتاب «کلّه پنیری» سروده مریم اسلامی، با حضور وی، شاعران کودک و نوجوان از استان‌های گلستان، خراسان شمالی، سمنان، مازندران ، قم، گیلان ، زنجان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان بصورت حضوری و مجازی در گرگان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه مقصودلو، معاون فرهنگی‌اجرایی کانون گلستان در ابتدای این برنامه ضمن تبریک روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، برگزاری این برنامه و رونمایی از کتاب را به فال نیک گرفت و گفت: امیدواریم بتوانیم در این روز گرم تابستانی، از حضور دلگرم‌کننده نویسنده کتاب نهایت استفاده را ببریم.

«کلّه پنیری»رونمایی شد

وی با اشاره به چاپ کتاب نوقلمان در استان و ابزار امیدواری از اینکه اعضا بتوانند در آینده کتاب را با نام خودشان چاپ کنند و با خلاقیت و ابتکار عمل در نوشتن اثری منحصر به فرد خلق کنند، اظهار داشت: رسیدن به مرحله‌ی تولید اثر و چاپ کتاب، نشان از پویایی فکر، رشد فرایندی اعضا در انجمن‌های ادبی و تلاش مستمر مربیان کانون است.

در ادامه، شاعر کتاب «کلّه پنیری»، ضمن تشکر از دست‌اندرکاران برگزاری این نشست، از گلستان به‌عنوان یکی از استان‌های مطلوب در حوزه فعالیت‌های ادبی نام برد.

«کلّه پنیری»رونمایی شد
مریم اسلامی، شاعر کتاب کلّه پنیری

مریم اسلامی با اشاره به تأثیرپذیری کودکان از طریق شعر و شعرخوانی، گفت:  این کتاب با موضوع آموزش تغذیه صحیح از طریق شعر بوده و در بخشی از این کتاب درباره غذاهای مفید برای کودکان و در بخشی دیگر درباره غذاها، دمنوش های مفید و نوشیدنی‌های مضر برای کودکان صحبت شده است. وی پس از رونمایی از کتاب «کلّه پنیری» و ارائه اطلاعات بیشتر در خصوص آن،  از تمامی اعضا خواست با انتقال دیدگاه‌ها، نقطه نظرات و نقدهای خود، وی را برای ارتباط بهتر اثر تولیدشده با مخاطب یاری کنند.

«کلّه پنیری»رونمایی شد

در ادامه‌ی این جلسه، ویژه برنامه‌ی «دَمی با شاعران» برگزار شد.

معرفی شخصیت مهدی آذر یزدی؛ پدر ادبیات کودک و نوجوان ایران، پاسداشت یاد و نامش، شعر خوانی شاعران کودک و نوجوان حاضر در جلسه و مهمانان شاعر از استان‌های گلستان، خراسان شمالی، سمنان، مازندران ، قم، گیلان ،  زنجان برای اعضای کودک و نوجوان از برنامه‌های برجسته‌ی این روز بود.

گفتنی‌است مریم اسلامی یکی از شاعران توانای ادبیات کودک و نوجوان ایران است که فعالیت‌های ادبی بسیاری در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود دارد؛ داوری در چند جشنواره‌ی بین‌المللی و ملی شعر در دفتر آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری، عضویت در کارگروه تحقیق و ارزیابی کتاب و سرگرمی، دبیری شعر مجله‌ی نوآموز برای خردسالان، و عضویت در هیئت تحریریه‌ی مجله‌ی رشد نوآموز از جمله فعالیت‌های وی به‌شمار می‌آید.

برای دیدن گزارش تصویری کلیک نمایید

«کلّه پنیری»رونمایی شد

«کلّه پنیری»رونمایی شد

«کلّه پنیری»رونمایی شد

«کلّه پنیری»رونمایی شد

«کلّه پنیری»رونمایی شد

«کلّه پنیری»رونمایی شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =