کد خبر: 327527
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
بازدید 221
اردوی « یک قاچ کتاب» در نشر هوپا برگزار شد

اعضای کودک و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری شماره 39 کانون استان در روز ملی ادبیات در ویژه برنامه « یک قاچ کتاب» میهمان نشر هوپا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران در روز ملی ادبیات کودک و نوجوان  30 نفر از اعضای فعال برنامه های فرهنگی مرکزفرهنگی هنری شماره 39 تهران در یک اردوی ویژه با عنوان « یک قاچ کتاب» با حضور در انتشارات هوپا یکی از انتشارات پر مخاطب کودک و نوجوان با نویسندگان و مترجمان کتاب‌های هوپا دیدار کردند.

این اردو با هدف توجه به فعالیت اصلی کانون که کتاب و کتابخوانی است برگزار شد و مربیان این مرکز اعتقاد دارند که آشنایی با روند تولید کتاب می تواند در علاقه‌مندی اعضا به کتاب و کتاب خوانی موثر باشد و باعث  افزایش تمرکز به‌وسیله کتاب‌خوانی ، افزایش قدرت نوشتن، افزایش سطح آگاهی اجتماعی اعضا شود.  

اعضا با الهام رضوی نویسنده  و ناهید تمیم داری مترجم دیدار کردند. و با نمونه آثار الهام رضوی آشنا شدند و ایشان اعضا را به این جمله: «قبل از صبحت کردن فکر کنید، قبل از فکر کردن مطالعه کنید» میهمان کرد.

در ادامه با ناهید تمیم داری به گفتگو نشستند درباره آثار ایشان از جمله ، ماجرای خرچنگ ها ، ماجرای جوجه تیغی جان ، نینجا های هوپا  بحث و گفتگو کردند.

اعضا در این اردو با همراهی مربیان مرکز پریسا فاضل و فاطمه امینی لحضات خوشی را تجربه کردند.

حضور در بخش های مختلف انتشارات هوپا و خرید کتاب از انتشارات از بخش‌های دیگر این اردو بود.

اردوی « یک قاچ کتاب» در نشر هوپا

اردوی « یک قاچ کتاب» در نشر هوپا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =