نکوداشت«مهدی آذر یزدی» و بزرگداشت «روز ملی ادبیات کودک» در مرکز قیدار

مربیان مرکز قیدار ١٨ تیر روز درگذشت مهدی آذریزدی که به عنوان روز ادبیات کودکان و نوجوانان، ویژه‌ برنامه‌هایی متناسب با این روز برای کودکان و نوجوانان برپا و مخاطبان را به مطالعه بیشتر تشویق کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان، مربیان مرکز قیدار  ١٨ تیر روز درگذشت مهدی آذریزدی که به عنوان روز ادبیات کودکان و نوجوانان در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، ویژه‌ برنامه‌هایی متناسب با این روز برای کودکان و نوجوانان برپا و مخاطبان را به مطالعه بیشتر تشویق کردند.

علی بیگلو مربی مسئول مرکز قیدار اظهار داشت: روز ملی ادبیات کودک و نوجوان یک فرصت است؛ فرصتی برای اینکه بتوانیم کتاب را به‌عنوان یار مهربان وارد زندگی کودکان و نوجوانان‌مان کنیم.

بر همین اساس اجرای فعالیت‌های خلاق فرهنگی و هنری و ادبی و تشکیل محافل ادبی و باز خوانی متون کهن در کنار داستان‌های تخیلی و امروزی برای فرداهای خوب کودکان و نوجوانان و انس و الفت دادن دانش آموزان  به مطالعه و اهمیت شناخت کودک و نوجوان از ادبیات و گرامیداشت ۱۸ تیرماه روز ادبیات کودک و نوجوان اجرا شد.

اعضا با شخصیت  مرحوم مهدی آذریزدی خالق نگارش «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» آشنا شدند. معرفی کتاب های گلستان سعدی، مثنوی مولانا، مرزبان نامه، قابوسنامه و...  برای اعضا با هدف آشنایی با انواع ادبیات صورت گرفت.

فعالیت قصه گویی از داستان‌های گلستان، سند باد نامه، قابوس نامه برای اعضا با استفاده از کتاب‌های قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب انجام پذیرفت.

نکوداشت«مهدی آذر یزدی» و بزرگداشت «روز ملی ادبیات کودک» در مرکز قیدار

نکوداشت«مهدی آذر یزدی» و بزرگداشت «روز ملی ادبیات کودک» در مرکز قیدار

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =