کد خبر: 327639
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
بازدید 290
هفته عفاف و حجاب در مراکز کانون لرستان

همزمان با گرامی داشت هفته عفاف و حجاب برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان سراسر استان لرستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: همزمان با گرامی داشت هفته عفاف و حجاب برنامه های مختلفی در مراکز کانون لرستان اجرا شد.
محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان ضمن گرامی داشت هفته عفاف و حجاب به حدیثی از حضرت علی(ع) اشاره کرد که می فرمایند: عفت، برترین عبادت است.
محمدی گفت: به منظور گرامی داشت این هفته، با برنامه ریزی های به عمل آمده از سوی شورای فرهنگی استان و مراکز فرهنگی هنری، برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با حضور کودکان و نوجوانان اجرا شد.
وی اضافه کرد: برگزاری ویژه برنامه با حضور مسئولان شهرستانها، ساخت نماهنگ با موضوع معرفی پوشش اقوام مختلف ایرانی، نشست با محوریت «عفاف و حجاب» با دعوت از کارشناسان مذهبی، تهیه و ساخت پادکست با موضوع معرفی وقایع مسجد گوهرشاد از جمله برنامه های این هفته بودند. 
مدیرکل کانون پرورش فکری لرستان  به تقدیر از اعضای محجبه، برگزاری ایستگاه نقاشی و سفال (کتیبه سازی)، ایستگاه ادبی شامل دلنوشته – شعر – داستان با عنوان« حجاب برتر»، کارت پستال سازی، درج آیات و احادیث با موضوع « عفاف و حجاب» و نصب در تابلو اعلانات اشاره کرد و عنوان داشت: در این هفته، برای درک بهتر فضایل حجاب و عفاف، علاوه بر فضا سازی مراکز، مربیان به معرفی شخصیت حضرت فاطمه(ع) و رعایت حجاب کامل با اعضا به بحث و گفت و گو پرداختند.
محمدی اظهار داشت: در مرکز اشترینان، با حضور امام جمعه، رییس آموزش و پرورش، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسئولین این شهر، ویژه برنامه حجاب و عفاف با اجرای برنامه های کارگاه نقاشی و قصه گویی درباره حجاب و عفاف و اهدا جایزه به اعضا انجام شد.
در پلدختر مربیان این مرکز ایستگاه نقاشی و اجرای برنامه های فرهنگی و ادبی را با حضور مسئولین در مرکز و حسینیه مسجد امیر المومنین (ع) با همکاری، دفتر امام جمعه، فرمانداری، شهرداری، هلال احمر، فنی و حرفه ای، بسیج خواهران، اداره ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
مدیر کل کانون لرستان اضافه کرد: در الشتر، نورآباد، کوهدشت و خرم آباد نیز ویژه برنامه فرهنگی هنری و ادبی توسط مربیان مراکز کانون با حضور مسئولین این شهرستانها اجرا شدند. 
محمدی در پایان گفت: 30 مرکز کانون پرورش فکری شامل 20مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی فعالیت های های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهر ها و روستاهای سراسر استان ارائه می دهند.  

 

هفته عفاف و حجاب در مراکز کانون لرستان

هفته عفاف و حجاب در مراکز کانون لرستان

هفته عفاف و حجاب در مراکز کانون لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =