اعضا مرکز شماره یک نیشابور برای احمد رضا احمدی شمع روشن کردند

مراسم گرامیداشت احمدرضا احمدی با حضور اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره یک نیشابور در پی درگذشت شاعر و نویسنده خوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، در پی درگذشت احمدرضا احمدی شاعر و نویسنده خوب کودک و نوجوان، اعضا مرکز شماره یک نیشابور یاد و نام او را گرامی داشتند. 

معصومه احسانی پناه مسئول مرکز شماره یک نیشابور با اعلام مطلب فوق گفت: احمد رضا احمدی نویسنده و شاعر کودک و نوجوان که آثار ارزنده و زیادی برای کودکان ایرانی نوشته است، از چهره‌های ماندگار ادبیات کودک بود و از آنجا که سابقه طولانی حضور در کانون را داشت بخش مهمی از بهترین آثار ایشان در کانون چاپ شده و در اختیار بچه ها قرار دارد.

همزمان با درگذشت این شاعر و نویسنده گرانقدر، به همت زهره اکبرآبادی رابط ادبی مرکز یک نیشابور، ویژه برنامه‎‌ای جهت معرفی و گرامیداشت ایشان برگزار شد.

اعضا مرکز شماره یک نیشابور برای احمد رضا احمدی شمع روشن کردند.

 احسانی پناه افزود: در این برنامه اکبرآبادی ابتدا درباره زندگی احمدرضا احمدی مطالبی را عنوان کرد و سپس با اشاره به نقش موثر او در پیدایش ادبیات ویژه کودک و نوجوان در ایران، به معرفی آثار او که در مرکز موجود است، پرداخت و اعضا را با شیوه نگارش و نگاه متفاوت و خلاق او به پدیده های طبیعت و جهان آشنا کرد.

 در ادامه با خواندن کتاب «مزرعه گل‌های آفتابگردان»، بچه ها سفری را به دنیای این کتاب زیبا تجربه کردند. احسانی پناه خاطر نشان کرد: در انتهای این برنامه بچه‌ها ضمن روشن کردن شمعی به یاد او فاتحه‌ای نثار روحش کردند و کتاب‌های ابن نویسنده توسط اعضا امانت برده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =