آیین تکریم و معارفه سرپرست کانون زبان استان لرستان برگزار شد

آیین تجلیل از مدیر سابق و معرفی سرپرست جدید کانون زبان استان لرستان با حضور رییس و معاون اداری مالی کانون زبان و جمعی از مسئولان در روز شنبه 24 تیرماه 1402 در خرم آباد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: امروز شنبه 24 تیرماه 1402 مراسم تجلیل از فضل الله فولادی مدیر سابق و معرفی محمدجواد محمدی سرپرست جدید کانون زبان استان لرستان با حضور مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران و رضا لیاقی معاون اداری مالی کانون زبان همراه با جمعی از مسئولان استان در خرم آباد برگزار شد.
در ابتدای این مراسم رییس کانون زبان از تلاش‌های فضل الله فولادی قدردانی کرده و برای محمد جواد محمدی آرزوی موفقیت کرد.
وی گفت: کانون استان لرستان دارای ظرفیت های خوبی است که با همکاری های بیشتر کانون پرورش فکری روز به روز شاهد ارتقاء کمی و کیفی کانون زبان باشیم.

آیین تکریم و معارفه سرپرست کانون زبان استان لرستان برگزار شد


وی افزود: به دنبال راه اندازی مراکز کانون زبان در سطح استان و کشور هستیم و لرستان با گشایش چند مرکز جدید دارای شرایط راه اندازی مراکز کانون زبان است و امیدوارم که به زودی شاهد راه اندازی کانون زبان در همه شهرهای استان باشیم.
ذوالفقاری با بیان این نکته که در کانون زبان به دنبال جذب و ماندگاری همکاران و مدرسان هستیم، بیان داشت: در این راه به کمک همه مدیران، مدرسان و کارکنان کانون نیاز داریم.
رییس کانون زبان به راه های پیش بینی شده در حوزه های جدید اشاره کرد و گفت: سامانه جامع پژوهشی، چاپ و انتشار کتاب های جدید با محتوایی نو و خلاقانه، فرهنگ لغت متناسب با سطوح مخاطبان کانون زبان ایران، فروش کتاب های داستان کودک ونوجوان دوزبانه و ... از جمله برنامه های کانون زبان است.
درادامه این مراسم محمد جواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری لرستان و سرپرست کانون زبان استان ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: برنامه خوبی در کانون زبان در حال انجام است که باعث رشد مراکز خواهد شد.

آیین تکریم و معارفه سرپرست کانون زبان استان لرستان برگزار شد


وی گزارش با موضوع برگزاری کارگاه های تابستان در مراکز کانون سطح استان ارائه کرد و عنوان  داشت: امسال شاهد رشد چشمگیری در حضور کودکان ونوجوانان درکارگاه های تابستانی هستیم.
محمدی بیان داشت: توسعه فضای مراکز کانون زبان و استفاده از ظرفیت مراکز کانون پرورش فکری برای راه اندازی شعبات جدید در دستور کار قرار خواهد گرفت.
درادامه این مراسم مدرسان و کارکنان کانون زبان، مشکلات، سوالات و نکته نظرات خود را مطرح کردند ومهدی ذوالفقاری و رضا لیاقی معاون اداری مالی کانون زبان به آنها پاسخ دادند.
 در بخش بعدی این آیین با اهدای لوح قدردانی از زحمت‌های فضل الله فولادی تجلیل و محمد جواد محمدی  به عنوان سرپرست کانون زبان استان لرستان معرفی شد.
در ادامه این نشست، میهمانان از مرکز شماره2 کانون خرم آباد و مرکز علوم و نجوم اداره کل کانون بازدید و از نزدیک با مربیان به گفت و گو پرداختند.
گفتنی است: مربی مسئولان مراکز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان همه شهرستان های استان لرستان، به صورت برخط دراین برنامه حضور داشتند.

آیین تکریم و معارفه سرپرست کانون زبان استان لرستان برگزار شد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =