رزمایش جهادی خدمت رسانی کانون در طرح 2020 محله

رزمایش جهادی خدمت رسانی در طرح 2020 محله توسط اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، رزمایش جهادی خدمت رسانی در طرح 2020 محله در روزهای 24 و 25 تیر ماه در کوی منوچهری و کوی خضریان همدان برگزار می‌شود.

در این رزمایش کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان همدان همراه و همگام با ۱۸ دستگاه دیگر در طرح رزمایش محرومیت زدایی شرکت داشته و با برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری در دو شیفت صبح و بعدازظهر به ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان می پردازد.

طرح 2020 محله یک طرح کشوری بوده که در مدت زمان تعیین شده در ۲۰۲۰ منطقه محروم کشور اجرا خواهد شد و تمامی دستگاه‌های دولتی اعم از خدمات رسان و فرهنگی به ارائه‌ خدمات در این مناطق محروم می‌پردازند و استان همدان به عنوان استان پایلوت جهت اجرای این رزمایش انتخاب شده است.

در جریان این رزمایش روز شنبه 24 تیرماه حمید رضایی‌مجد هنرمند توانمند استان همدان در کوی منوچهری در مدارس شهید مستقیمی و بنت الهدی و روز یکشنبه 25 تیر ماه در کوی خضر مدرسه غدیر به اجرای برنامه شاد و متنوع ویژه کودکان و نوجوانان خواهد پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =