نشست تخصصی عفاف و حجاب در کانون لرستان برگزار شد

با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان پلدختر، همکاران اداره کل و مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان نشست تخصصی عفاف و حجاب در اتاق آنلاین جلسات کانون لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان پلدختر، همکاران اداره کل و مراکز فرهنگی هنری کانون در سراسر استان نشست تخصصی عفاف و حجاب برگزار شد.
درابتدای این نشست که در اتاق آنلاین جلسات کانون لرستان حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی با بیان حدیثی از حضرت علی (ع)که می فرمایند: «همانا حجاب متین برای زنان متضمن سعادت است» سخنان خود را آغاز کرد.

نشست تخصصی عفاف و حجاب در کانون لرستان برگزار شد


سید محسن موسوی درادامه احادیت و روایاتی از پیامبراکرم(ص) در خصوص رعایت عفاف و حجاب مطرح کرد و گفت: حجاب زینت بانوان است و رعایت حجاب ریشه در جوامع بشری دارد.
وی افزود: بعضی از افراد تصورشان این است که حجاب مختص خانم هاست، اما این گونه نیست و در آیات و روایات ائمه معصومین(ع) به رعایت عفاف و حجاب از طرف همه افراد جامعه تاکید شده است.
حجت الاسلام موسوی اضافه کرد: در کانون پرورش فکری با توجه به جامعه هدف آن یعنی کودکان ونوجوانان، با داشتن ظرفیت مناسبی که در اختیار دارد، با اجرای برنامه هایی همچون شعر و داستان، قصه گویی قصص قرآنی، نمایش، نقاشی و... به خوبی می توان در راستای ترویج عفاف و حجاب فعالیت کرد.
امام جمعه شهرستان پلدخترخطاب به مربیان حاضر در جلسه بیان داشت: در اجرای فضاسازی مراکز و معرفی شخصیت، از وصیت نامه شهدا با موضوع رعایت حجاب و عفاف استفاده کنید.
در بخش پایانی این نشست تخصصی شرکت کنندگان سوالات خود را مطرح و حجت الاسلام والمسلمین سید محسن موسوی به آنها پاسخ دادند.

نشست تخصصی عفاف و حجاب در کانون لرستان برگزار شد


 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =