گسترش کانون‌های زبان در شهرستان‌ها در دستور کار قرار گیرد

در دیدار مهدی ذوالفقاری رییس کانون زبان ایران با فرهاد زیویار استاندار لرستان بر استفاده از ظرفیت‌های مشترک آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران و ارائه خدمات مناسب به کودکان ونوجوانان استان تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان لرستان: مهدی ذوالفقاری، رییس کانون زبان ایران و محمد جوادمحمدی سرپرست کانون زبان استان با فرهاد زیویار استاندار لرستان دیدار و به تشریح برنامه‌های پیش روی این سازمان پرداختند.
در این دیدار استاندار لرستان بر استفاده از ظرفیت‌های مشترک آموزش و پرورش، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و کانون زبان ایران تأکید کرد و افزود: استفاده از این ظرفیت‌ها می‌تواند در ارائه خدمات مناسب به فرزندان استان، شناسایی نقاط ضعف و قوت و بررسی چالش‌ها موثر باشد.

 استاندار لرستان با اشاره به لزوم تهیه متن‌هایی آموزشی که با فرهنگ اسلامی هماهنگی داشته باشند گفت: هر زبان، فرهنگ خاص خود را منتقل می کند، بنابراین برای آموزش فرزندانمان ناگزیر هستیم متن‌های آموزشی فاخر تهیه کنیم.
زیویار اضافه کرد: کانون زبان ایران از گذشته تا به اکنون جایگاه خوبی داشته است و باتوجه به این‌که فراگیری زبان از ضروریات است، گسترش کانون‌های زبان در تمام شهرستان‌های استان  باید در دستور کار قرار گیرد.
در ادامه مهدی ذوالفقاری وضعیت کانون زبان در لرستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم از امروز به بعد شاهد توسعه روزافزون کانون زبان در همه شهرستان‌ها باشیم به طوری که فرزندان ما در مناطق کمتر برخوردار از این عدالت آموزشی و ظرفیتی که در استان از سوی مدیریت استان و استاندار لرستان که رویکرد بسیار فرهنگی و هم‌افزایانه در این ارتباط داشتند رخ دهد و یک جهشی را در استان شاهد باشیم.
در بخش بعدی این نشست محمد جواد محمدی سرپرست کانون زبان لرستان به ارایه گزارشی از استقبال خانواده‌ها از کلاس‌های کانون زبان در استان پرداخت و گفت: برنامه خوبی در کانون زبان در حال انجام است که باعث رشد مراکز کانون زبان خواهد شد.
محمدی بیان داشت: توسعه فضای فیزیکی شعبه های کانون زبان و استفاده از ظرفیت مراکز کانون پرورش فکری برای راه اندازی شعبات جدید در شهرستان هایی که فاقد کانون زبان هستند، دستور کار قرار دارد.
محمدی در پایان سخنان خود گزارشی با موضوع برگزاری کارگاه های تابستان در مراکز کانون سطح استان ارائه کرد و عنوان  داشت: امسال شاهد رشد چشمگیری در حضور کودکان ونوجوانان درکارگاه های اوقات فراغت هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =