از اعضا با حجاب مراکز کانون استان کردستان تقدیر شد

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به مناسبت هفته حجاب و عفاف ضمن تقدیر از اعضای با حجاب مراکز کانون استان برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مراکز فرهنگی‌هنری استان در قالب فعالیت‌های فرهنگی‌هنری و ادبی با ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و صیانت از حریم خانواده هفته‌ی عفاف و حجاب را گرامی داشتند.

برنامه های عفاف و حجاب مرکز حسن آباد یاسوکند با حضور کارشناسان پرورشی اداره آموزش و پرورش، مربی طرح امین مدارس ابتدایی و با حضور اعضا کودک دختر اجرا شد در این برنامه ابتدا عبداللهی مربی طرح امین مدارس برای اعضا در مورد اهمیت و لزوم حجاب صحبت کرده و شعری با این موضوع را با اعضا همخوانی نمودند سپس چند شخصیت عفیف و با حجاب از مردان و زنان با ایمان و چند حدیث از پیامبر در مورد حجاب توسط مربی مسئول معرفی گردید وبه تمام اعضای با حجاب مرکز هدیه ای به رسم یادگار تقدیم شد و در پایان اعضا در ایستگاه نقاشی با عنوان چادر گلدار من،حجاب برتر من،شرکت کردند.

کارت سازی و تقدیم آن به اعضا ی با حجاب ، معرفی شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی یک زن مسلمان در مرکز شماره ۳ سنندج با هدف تشویق اعضا به رعایت حجاب اسلامی برگزار شد.

مرکز فرهنگی هنری کانون بیجار به مناسبت هفته حجاب و عفاف ویژه برنامه های قصه گویی ، نقاشی ، بحث آزاد با موضوع حجاب و عفاف و کارگاه ادبی را با برگزار کردند.

برنامه های گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در مرکز شماره یک سقز با تقدیر از اعضای محجبه و برگزاری کارگاه نقاشی با موضوع روسری گلدار من ، قصه گویی داستان بزرگ ترین دختر عالم، برگزاری کارگاه کاردستی با موضوع فرشته آسمانی ، برگزاری کارگاه ادبی با موضوع حجاب زیبای من ، معرفی کتاب فاطمه الگوی حیات زیبا برای اعضای نوجوان  و برگزاری کارگاه کاردستی قابسازی برای اعضای نوجوان دختر برگزار شد.

کودکان و نوجوانان شهرستان موچش در ایستگاه نقاشی با حضور رئیس حوزه شهید بروجردی، شهرداری، شورای اسلامی ، بخشدار، رئیس بسیج خواهران حضرت زینب منطقه موچش شرکت کردند و در ادامه به تهیه ی کارت پستال های فرشته و نوشتن متن ادبی در مورد حجاب و عفاف پرداختند  در پایان این برنامه با اهدای لوح تقدیر به پاس فعالیت‌های مناسبتی و همچنین هفته عفاف و حجاب مرکز از مربیان مرکز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

مرکز فرهنگی هنری شماره یک مریوان با ساخت کولاژ کاغذ رنگی با عنوان من یک فرشته ام، کارگاه بحث آزاد با موضوع " رابطه عفاف وحجاب با اعضای نونگاه ... نقاشی با موضوع من در پوشش چادر و حجاب هفته حجاب و عفاف را گرامی داشتند.

مرکز فرهنگی هنری شماره 5 فرجه نیز با تقدیر از اعضا محجب مرکز و برنامه های متنوع هفته حجاب و عفاف را گرامی داشتند.

مرکز فرهنگی هنری شماره 2 مریوان با برگزاری کارگاه بحث و گفتگو با موضوع" حدود پوشش خانمها و آقایان" در این کارگاه ضمن اشاره به احادیثی از پیامبر اکرم در مورد حجاب به بیان مطالبی در رابطه با اهمیت حجاب در زندگی و حدود و پوشش خانمها و آقایان پرداخته شد و اعضا به بحث و گفتگو و بیان نظرات خود در این رابطه پرداختند و در ادامه کارگاه سفالگری با موضوع حجاب و چادر ،  قصه گویی و کارگاه نقاشی به صورت گروهی با موضوع دختر با حجاب شرکت کردند.

این برنامه ها با اهداف تقویت باورهای دینی مذهبی، تبیین اهمیت عفاف و حجاب، شناخت پوشش مناسب در مکان‌های مختلف  برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =