پنجاهمین نشست از سلسله نشست های انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان

پنجاهمین نشست تخصصی انجمن سپیدار با محوریت داستان و با حضور مریم تاراسی نویسنده، منتقد و مدرس این حوزه در مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک کانون زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ در این نشست که با حضور جمعی از مربیان ادبی و اعضای انجمن نویسندگان نوجوان برگزار شد، تعدادی از اعضا ضمن قرائت جدیدترین آثار خود از صحبت‌های کارشناسان مهمان برنامه بهره بردند.

تحلیل و بررسی داستان "یک شب از هزار شب"، نوشته­ی فرهاد حسن‌زاده از منظر شخصیت‌پردازی، همینطور نقد و بررسی آثار اعضا از جمله مواردی بود که در این نشست به آنها پرداخته شد.

مریم تاراسی؛ منتقد و مدرس داستان ضمن اشاره به نقاط قوت و ضعف داستان­های قرائت شده به بررسی مولفه‌­های داستانی در آثار اعضا و خوانش داستان یک شب از هزار شب از منظر شخصیت پردازی پرداخت.

فاطمه سلیمانی، کارشناس آفرینش‌های ادبی استان عنوان کرد: جلسات انجمن سپیدار بصورت ماهانه و با حضور نویسندگان، شاعران و کارشناسان مطرح کشوری در دو حوزه‌ی شعر و داستان برگزار می‌شود.

مسئول انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان با اشاره به این مطلب افزود؛ توانمندسازی اعضای به قالب رسیده‌ی داستان که طی فرایند مستمر آموزشی کارگاه‌های تخصصی را گذرانده‌اند، پرورش این استعدادها و آشنایی آنها با ادبیات نقد از اهداف مهم برگزاری جلسات انجمن نویسندگان نوجوان می‌باشد.

 پنجاهمین نشست از سلسله نشست های انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان

 پنجاهمین نشست از سلسله نشست های انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =