نشست هم اندیشی هفته پژوهش در کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

جلسه‌ی هم اندیشی پانزدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش با حضور نمایندگان کانون، دانشگاه ارومیه، دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان، توسعه و ترویج فرهنگ پژوهش را هدف اصلی فعالیت‌های پژوهشی کانون عنوان کرد و گفت:  کمک به ارتقای فعالیت‌های پژوهشی در کانون و ایجاد زمینه مناسب برای اشاعه و کاربست پژوهش‌های بنیادی و به ویژه پژوهش‌های کاربردی از دیگر اهداف کانون در راستای فعالیت های پژوهشی می باشند.

زهرا آب‌سوران،  محور کانون و رسانه را در ۳ سطح سیاست‌گذاری، دانش و فناوری و زیست جهان ایرانی از محورهای اصلی پانزدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش بر شمرد و افزود:  اعضای مراکز، مربیان و کارشناسان کانون و همچنین علاقه‌مندان حوزه کودک اعم از نویسندگان، پژوهشگران، معلمان، دانشجویان و اولیای تربیتی به عنوان مخاطب این ویژه برنامه می‌توانند در یکی از قالب‌های جستارنویسی، مقالات، پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری، گزارش اقدام پژوهی و پژوهش اعضا شرکت کنند.

وی اول آبان ۱۴۰۲ را مهلت ارسال اصل آثار، ۱۰ آذر را زمان اعلام نتایج داوری و هفته‌ی سوم آذر را زمان برگزاری ویژه برنامه هفته پژوهش ذکر کرد.

در ادامه این جلسه نمایندگان دانشگاه‌ ارومیه، دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرهای خود در خصوص معیارهای بررسی و انتخاب آثار و سایر جزئیات پانزدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =