کد خبر: 328229
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
بازدید 562
برگزاری اولین مهرواره لالایی برای علی اصغر در مرکز 2 همدان

اولین مهرواره لالایی برای علی اصغر (ع) به یاد شش ماهه واقعه عاشورا با همکاری مربیان، والدین و اعضای مرکز شماره ۲ همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، اولین مهرواره لالایی برای علی اصغر عصر امروز به همت همکاران مرکز شماره ۲ همدان برگزار شد.

‌مربی مسئول این مرکز در تشریح اهداف این مهرواره گفت:  هدف از برگزاری این مهرواره به نمایش گذاشتن ابعاد عاطفی، حماسی و عقلانی قیام امام حسین (ع) برای انتقال پیام اصلی عاشورا برای کودکان و نوجوانان است.

زهرا باقرپورامامی ادامه داد: از دیگر اهداف این مهرواره توسعه و ترویج فرهنگ عاشورایی و معطوف کردن نگاه مادران و نسل جدید به فرهنگ والای شهادت و جهاد و ایثار است.

برگزاری اولین مهرواره لالایی برای علی اصغر در مرکز 2 همدان

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای مهم کانون مشارکت و همکاری هر چه بیشتر  والدین با کانون است، گفت: در کنار کودکان و نوجوانان مادران نیز به این مهرواره دعوت داشتند و ما از این فرصت استفاده کرده و محتوای برنامه به گونه‌ای بود که به موضوعات روز جامعه و امر مقدس امر به معروف و نهی از منکر و رساندن پیام عاشورا تأکید داشتیم.

مربی مسوول مرکز 2 همدان افزود: ما دنبال برنامه‌هایی هستیم که از ظرفیت مادران برای فعالیت‌های فرهنگی و دینی استفاده کنیم و رابطه بین کانون و خانه را بیشتر کنیم.

در این مراسم سرود زیبای لالایی برای حضرت علی اصغر (ع)  توسط اعضای مرکز اجرا شد. 

سپس یکی از مادران به بیان خاطره‌ای پرداخت و نیز یک نمایش در مورد حضرت علی اصغر (ع) داشتیم.

در این مهرواره 130 نفر از اعضا شرکت کرده بودند که ۲۵ نفر از مادران هم در این مهرواره شرکت کردند.

برگزاری اولین مهرواره لالایی برای علی اصغر در مرکز 2 همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =