نشست سالانه مسئولان کتابخانه‌های پستی آذربایجان‌غربی برگزار شد

سالن شهید حمیدثانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، صبح روز شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ میزبان مسئولان کتابخانه‌های پستی استان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل کانون استان در این نشست سالانه که با حضور مسئولان کتابخانه‌های پستی بوکان، پیرانشهر و مهاباد برگزار شد، با اشاره به اهمیت این کتابخانه‌ها در سهم داشتن در توزیع عادلانه خدمات فرهنگی، کتاب‌محور بودن را از نکات حائز اهمیت در فعالیت کتابخانه‌های پستی ذکر کرد.

زهرا ‌آب‌سوران، آسیب‌شناسی، بررسی گزارش عملکرد سالانه، نیازسنجی و پیگیری مطالبات کتابخانه‌ها و همچنین انتظارات ستاد مرکزی و استانی کانون را از اهداف برگزاری نشست‌های مسئولان مراکز در سطح کتابخانه‌های ثابت، سیار و پستی عنوان کرد.

مدیرکل کانون استان، شرکت فعال در فراخوان‌های ملی و بین‌المللی، توجه ویژه به برنامه‌های مشارکتی، هماهنگی با اداره آموزش و پرورش استثنایی در شهرستان‌ها در راستای تفاهم‌نامه کشوری و انعکاس به موقع فعالیت‌ها در گروه استانی را برخی از انتظارات ستاد کانون استان در قبال کتابخانه‌های پستی بر شمرد.

در ادامه، مسئولان کتابخانه‌های پستی به ارائه گزارش عملکرد سال ۱۴۰۱ پرداختند.

بحث در خصوص ساماندهی حضور رابطان پستی در روستاهای تحت پوشش، مشکلات نرم افزار کتابداری، ثبت کتاب‌های جدید، وضعیت آمار تمدید عضو وامانت کتاب از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =