هجدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری

هجدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان از سلسله رویدادهای این عرصه با هدف هم افزایی و شبکه سازی 10 مرداد ماه به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد.

  به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، هجدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان با حضور بیش از ۴۰۰ فعال حوزه کودک و نوجوان سه‌شنبه 10مردادماه از ساعت 8 صبح برگزار می‌شود.

 هدف از برگزاری این برنامه تعامل، شبکه سازی، هم افزایی و با رویکرد تعامل با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، با موضوع بررسی ظرفیت‌های قابل تعامل میان فعالان حوزه کودک و نوجوان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با شعار «ایده‌های نوین فرهنگی برای کانون پرورش فکری» تدارک دیده شده است.

 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودک و نوجوان میزبان این رویداد است.

در این دورهمی که بیش از "400"  فعال حوزه کودک و نوجوان از سراسر ایران عزیز حضور خواهند داشت، نمایندگانی از زیست بوم حوزه کودک و نوجوان، فرصت‌های قابل اشتراک گذاری با جمع فعالان حوزه کودک و نوجوان را ارائه خواهند کرد

این رویداد در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب، سالن بهنام برگزار خواهد شد.

 علاقمندان و فعالان حوزه کودک و نوجوان، جهت شرکت در این گردهمایی می‌توانند از طریق آدرس Dorehami.net/koodak/event18 نام نویسی کنند. در این گردهمایی بسته‌ای توسط دبیرخانه تدارک دیده شده است که فعالان حوزه کودک و نوجوان می‌توانند اطلاعات تماس، کارت ویزیت، بروشور و کاتالوگ مجموعه خود را از طریق آن با دیگر شرکت کنندگان به اشتراک بگذارند.

 هجدهمین دورهمی فعالان حوزه کودک و نوجوان در کانون پرورش فکری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =