امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری با پارک علم و فناوری لرستان

تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان و پارک علم و فناوری استان به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان؛ تفاهم‌نامه‌ای بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پارک علم و فناوری استان لرستان به امضا رسید تا همکاری‌های مشترکی بین دو طرف برای توانمندسازی کودکان و نوجوانان انجام گیرد.
این تفاهم‌نامه صبح روز یکشنبه8 مردادماه۱۴۰۲ به امضای محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری استان و فرهاد نامداری رییس پارک علم و فناوری لرستان رسید و دو طرف درزمینه فراهم آوردن زمینه گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی برای کودکان ونوجوانان توافق کردند.
براساس این خبر: معرفی پارک به کودکان، تولید اسباب بازی های علمی با همکاری پارک و کانون، برگزاری کلاس های علمی متنوع در کانون، تعامل و فضا سازی مناسب کودکان و پرورش تفکر خلاق و تشویق آنان به پیگیری و یافتن پاسخ  از طریق جستجو کردن، ایجاد پیوند ذهنی بین علم و صنعت و جاری ساختن علوم پایه و تجربی در زندگی روزمره، ازجمله مباحثی بود که در نشست همکاری بین کانون پرورش فکری و پارک علم و فناوری در مورد آن بحث و تبادل نظرشد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری با پارک علم و فناوری لرستان


فرهاد نامداری رییس پارک علم و فناوری لرستان در این نشست گفت: کانون پرورش فکری علاوه بر انتشار کتاب های مختلف و توزیع آن در سراسر شهرهای استان، یکی از مراکز خوب در امر آموزش به کودکان ونوجوانان است.
وی افزود: کانون دارای ظرفیت بسیار بالایی دراجرای فعالیت های علمی و فرهنگی هنری برای تربیت قشر آینده ساز جامعه است و پارک علم و فناوری در جهت کسب مهارت و آشنایی با مشاغل تخصصی  و فراهم کردن ملزومات آموزشی مرتبط و کیت های آموزشی و استفاده از ظرفیت های حمایتی پارک، همکاری خواهدکرد.
نامداری اضافه کرد: بازدید اعضای مراکز کانون از پارک فناوری، مشارکت دراجرای جشنواره های مختلف کانون مانند: قصه گویی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان وتشویق به فراگیری  علم و... از دیگر موارد همکاری با کانون پرورش فکری است.
رییس پارک علم و فناوری لرستان عنوان داشت: آشنایی با فناوری های نوین ازطریق ارائه تجهیزات نوین و کاربردی و جذاب برای کودکان و نوجوانان، معرفی مدرسین جهت برگزاری کارگاه های آموزشی و... از دیگر مواردی است که بعداز امضای این تفاهم نامه اجرا خواهدشد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری با پارک علم و فناوری لرستان


در بخش بعدی این نشست محمد جواد محمدی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان ضمن ابراز خرسندی از امضای تفاهم نامه همکاری گفت: در مراکز کانون به دنبال کشف استعداد اعضا و شکوفایی آنها در زمینه های فرهنگی، هنری، ادبی و علمی هستیم که در این راه پارک علم و فناوری با در اختیار داشتن ظرفیت های مناسب می تواند به خوبی کانون را همراهی کند .
محمدی افزود: افزایش اعتماد به نفس، انعطاف‌پذیری و نحوه ی تفکر بهتر، تولید اسباب بازی های علمی با همکاری پارک و کانون، برگزاری کلاس های علمی متنوع درمراکز کانون، از جمله اهدافی است که با امضای این تفاهم نامه اجرا خواهد شد.
محمدی عنوان داشت: 30 مرکز کانون پرورش فکری شامل 20مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار شهری و روستایی در شهر ها و روستاهای سراسر استان فعالیت می کنند و اصلی ترین فعالیت همه این مراکز ترویج فرهنگ مطالعه است. 
در ادامه:  تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و پارک علم و فناوری استان لرستان به امضا رسید.
در پایان: محمد جواد محمدی مدیرکل کانون پرورش فکری استان و فرهاد نامداری رییس پارک علم و فناوری لرستان و همراهان از مرکز شماره 2 کانون خرم آباد و مرکز تخصصی علوم ونجوم بازدید و در کارگاه نجوم شرکت کردند.

 

امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری با پارک علم و فناوری لرستان

امضای تفاهم‌نامه همکاری کانون پرورش فکری با پارک علم و فناوری لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =