کارگاه های مهارت آموزی کانون زمینه ای جهت رشد مهارت های فردی و اجتماعی نوجوانان است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان از کارگاه های تخصصی تابستانه مهارت آموزی مرکز شماره یک بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز دوشنبه ۹مرداد ماه ۱۴۰۲ پروین پشتکوهی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از بخش‌های مختلف کارگاه های تخصصی مرکز شماره یک بندرعباس بازدید و در ادامه با مربیان به گفت‌وگو نشست.
پشتکوهی با تاکید بر توجه ویژه به اعضای نونهال و نوجوانان در مهارت های فردی و اجتماعی گفت : در برنامه‌های مرکز، برگزاری کارگاه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کارگاه‌های حال خوش زندگی از قبیل مهارت‌های زندگی، مهارت نه گفتن، مهارت جرات‌مندی افزایش یابد.
مدیر کل کانون هرمزگان در جهت پایدار سازی اعضا پیشنهاد داد: اردوی درون شهری برای تشویق و ترغیب اعضا جهت شرکت در برنامه ها تدارک دیده شود و بازدید از راه آهن بندرعباس ، در هفته آینده برای اعضای مرکز یک برنامه ریزی شود.
در ادامه این گفتگو، سمیه اسلامی مربی مسئول مرکز شماره یک بندرعباس گزارشی از مهمترین برنامه‌ها در تابستان و همچنین پیشرفت مرکز ارایه داد و گفت: برای جذب نوجوانان برگزاری کارگاه های مهارت آموزی و کارآفرینی برای نوجوانان برنامه ریزی شده که در مردادماه قابل اجرا هستند.

 کارگاه های مهارت آموزی کانون زمینه ای جهت رشد مهارت های فردی و اجتماعی نوجوانان است
اسلامی در ادامه افزود: از دیگر برنامه های مرکز یک بندرعباس همکاری با شهرداری منطقه ۴ می باشد که در این همکاری مشترک با آموزش ساک خرید به اعضا و تحویل به فروشگاه خرید بندرعباس (تارا مارکت) در قبال آن دستمزد دریافت کنند.
گفتنی است، مدیرکل کانون هرمزگان در پایان گفتگوها، از کارگاه های تخصصی مرکز بازدید و با اعضا به بحث و گفتگو پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =