آغاز همراهی دوستانه کتاب‌های تازه با اعضای مراکز کانون استان قزوین

اجرای طرح در مسیر دانایی، بر بال کتاب با استقبال  مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین روبرو شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ارسال کتاب‌های تازه به مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع کتاب‌محور همراه شده است.  

مرکز فرهنگی و هنری کانون  اقبالیه ویژه برنامه‌ای را با حضور اعضا و جمعی از خانواده‌ها برگزار کرد.

در آغاز این برنامه تلاوت قرآن کریم، پخش سرود ملی، خوشآمدگویی به مهمانان و رونمایی و معرفی کتاب‌های تازه انجام شد.

روخوانی و شعر خوانی از کتاب‌های تازه، شاهنامه خوانی، کارگاه آموزش کاردستی، بحث آزاد درباره تصویرسازی کتاب و تقدیر از اعضای کتابخوان برتر از بخش‌های دیگر این برنامه بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک کانون آبیک با برگزاری کارگاه های مختلف فرهنگی هنری و ادبی  با هدف جذب و پایدار سازی اعضا همراه بود.

دراین برنامه که با دعوت از اعضا و خانواده‌های ایشان برگزار شد چند فعالیت فرنگی کتاب‌محور با همکاری اعضا انجام شد.

گفتنی‌ست همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، طی مراسمی، فرایند ارسال واهدای ۳ میلیون جلد کتاب به مراکز کانون سراسر کشور با عنوان « در مسیر دانایی، بر بال کتاب» آغاز شد.

مرحله اول طرح ارسال ۳ میلیون جلد کتاب به مراکز فرهنگی هنری کانون، کتابخانه‌های مناطق محروم و بازار نشر در سراسر کشور، همزمان با روز ملی ادبیات کودک و نوجوان آغاز و تا هفته کتاب و کتاب‌خوانی ادامه خواهد داشت.

یادآور می‌شود کانون استان قزوین با برخورداری از ۲۲ مرکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار و پستی به کودکان و نوجوانان سراسر استان خدمات فرهنگی،هنری و ادبی ارائه می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =