کد خبر: 328778
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
بازدید 181
اعضای مرکز شماره 12 میهمان «قصه‌های خوشمزه» شدند

اعضای مرکز شماره 12 کانون استان تهران در فضایی صمیمی در مرکز به رقابت پرداختند و برگزیده مسابقه قصه گویی مرکز را شناختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران مسابقه قصه‌گویی " قصه های خوشمزه " در روز چهارشنبه 18 مرداد ماه با حضور  60 نفر اعضا و والدین برگزار شد                                                                                                                                                                                          در این برنامه 21 قصه‌گو با هدف  آشنایی با روش‌های قصه‌گویی،  ایجاد رقابتی سالم و هیجان انگیز و  ارج نهادن به فرهنگ قصه گفتن و قصه شنیدن  اجرای قصه پرداختند.

اعضا پس از حضور در کارگاه‌های قصه‌‍گویی به این مرحله راه یافتند و یک روند فرآیندی را برای حضور در جشنواره ملی قصه گویی کانون طی کردند.

داوری این مسابقه توسط لیلا مکانی مربی مسئول مرکز، قصه‌گو با سابقه کانون و صبا علیزاده 16 ساله عضو ارشد و قصه‌گو کانون انجام شد.

در این برنامه داوران  نکات و اصول مربوط به قصه گویی صحیح را برای مخاطبان بازگو کردند و با توجه به اهداف مسابقه با یکدیگر گفتگو کردند.

در پایان ثنا حسن لویی عضو نونهال، با "قصه قیچی" که دنبال کار می‌گشت، رومینا ندایی نونهال با "قصه تولد مار بوآ"، فریبا دست فال، مادر عضو مرکز  با "قصه گل گیس" به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی شدند.

اعضای مرکز شماره 12 میهمان «قصه‌های خوشمزه» شدنداعضای مرکز شماره 12 میهمان «قصه‌های خوشمزه» شدنداعضای مرکز شماره 12 میهمان «قصه‌های خوشمزه» شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =