افتتاح ایستگاه مطالعه کتاب های کانون پرورش فکری در کانون اصلاح وتربیت ایلام

با حضور مدیرکل ، معاون فرهنگی وجمعی از کارکنان بازدید از کانون اصلاح وتربیت ایلام افتتاح ایستگاه مطالعه واجرای فعالیت های فرهنگی هنری وادبی در کانون اصلاح وتربیت ایلام انجام شد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ، به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان در کانون اصلاح وتربیت وآشنایی با فعالیت های فرهنگی هنری وادبی کانون ، بازدیدی با حضور مدیر کل ومعاون فرهنگی وجمعی از کارکنان کانون پرورشی از کانون اصلاح وتربیت انجام شد. 

در این بازدید مدیر کل کانون پرورش فکری ضمن ابراز خرسندی از دیدار با نوجوانان گفت: امروز ما این جا هستیم که بتوانیم بخشی از فعالیت های کانون پرورشی را که برای هم سن وسالان شما در مکان فرهنگی کتابخانه های کانون توسط مربیان اجرا می شود، با حضور نیروهای تخصصی کانون برای شما انجام شود وباافتتاح ایستگاه مطالعه کتاب های کانون و اهدای کتاب های مناسب گروه سنی نوجوان ، شما را با فعالیت کتابخوانی آشنا نماییم . 

فاطمه رستگار ضمن اشاره به فعالیت های کانون وانعقاد تفاهم نامه بین دو اداره گفت :  با اجرای فعالیت های فرهنگی هنری وادبی توسط مربیان تخصصی برای این نوجوانان واهدای کتاب به صورت فصلی به کتابخانه کانون اصلاح وتربیت امیدداریم که نوجوانان پس از خارج شدن از این مکان با برنامه ریزی وعلاقه مندی فردی مناسب وکتابخوان و هدفمند در جامعه باشند .

در ادامه احسانی ، مدیر کل اداره زندانها نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور کانون پرورش فکری در کانون اصلاح وتربیت ودیدار با نوجوانان را ایجاد فرصت  مناسب برای همکاری بیشتر دانست . 

مدیر کل اداره زندانهاگفت: انعقاد تفاهم نامه  در جهت تعامل بیشتر واستفاده از توان وتخصص نیروهای کانون در اجرای فعالیت های فرهنگی هنری وادبی واستفاده ازکتاب های مناسب اتفاقی خوب و هدفمندبرای نوجوانان در این مکان می باشد .وی افزود : ضمن تشکر از مدیرکل وکارکنان خواستار ادامه این فعالیت ها برای قشر نوجوان می باشیم . 

در این بازدید ایستگاه مطالعه کتابهای کانون با اهدای دویست جلد کتاب در محل کتابخانه کانون اصلاح وتربیت افتتاح شد و فعالیت کاغذ وتا ،شعر خوانی ،قصه گویی وبازی وسرگرمی وهمچنین فعالیت ادبی توسط مربیان کانون برای نوجوانان برگزار شد. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =