مدیرکل کانون پرورش فکری استان ایلام:
هم‌اندیشی فعالان و کنشگران حوزه کودک و نوجوان استان ، یک ضرورت مهم و کاربردی است

فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام در نخستین گردهمایی فعالان و کنشگران حوزه کودک و نوجوان استان گفت: هم‌اندیشی فعالان و کنشگران حوزه کودک و نوجوان استان ایلام یک ضرورت مهم و کاربردی است و به صورت ماهانه در این اداره کل برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی کانون ، مدیرکل کانون پرورش فکری استان در آغاز این نشست ضمن خیرمقدم و سپاس از حضور مهمانان، گفت: برگزاری نشست‌ها و هم‌اندیشی‌ با محوریت و موضوع کودکان و نوجوانان یک ضرورت مهم است و موجب تقویت دانش و بینش در مخاطبان خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به وجود ظرفیت های موجود در اداره کل کانون استان ایلام ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان دارای ظرفیت‌های خوبی همچون نیروهای متخصص و توانمند در حوزه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی، مراکزفرهنگی هنری ثابت و سیارروستایی و پستی است که هر روز به مخاطبان کودک و نوجوان در سراسر استان خدمات فرهنگی، هنری، ادبی، پژوهشی و... ارائه می دهد.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت‌های سایر ادارات فرهنگی و سازمان‌های مردم‌نهاد بر اساس تفاهم‌نامه‌های منعقدشده می‌تواند بر تسریع رسیدن به اهداف مورد نظر، کمک کند و خوشبختانه در این راستا حدود 15 تفاهم نامه با ادارات دولتی منعقد شده است.

رستگار ادامه داد: با توجه به تاکید و توصیه های مدیرعامل محترم کانون مبنی بر برگزاری جلسات هم اندیشی با حضور فعالان حوزه کودک و نوجوان، این جلسات در دستور کار این اداره کل قرار گرفته و هر ماه با دعوت از اعضای ثابت و متغیر این برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت هم اندیشی و مشورت در برنامه های های مختلف گفت: هم اندیشی و خردجمعی در برنامه ریزی های کلان کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت نقش مهمی در عملیاتی نمودن برنامه ها و فعالیت ها دارد.

وی ادامه داد: ان شاالله جلسات هم اندیشی فعالان و کنشگران حوزه کودک و نوجوان استان به صورت ماهانه و با دعوت از اعضای حقیقیث و مدعو با دستورکارهای متنوع برگزار خواهد شد.

در نخستین جلسه هم اندیشی فعالان و کنشگران حوزه کودک و نوجوان استان:عباس امیدی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان، نبی‌الله تبار نویسنده و ادبیات دفاع مقدس و معاون ادبیات و تاریخ اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، خداداد ابراهیمی روزنامه‌نگار و نویسنده پیشکسوت ادبیات داستانی و مدیرمسئول روزنامه مهران، منصور محبی، مؤلف و معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، احمد میرزابیگی پژوهشگر و مدرس دانشگاه فرهنگیان استان، ملوک هاشمی، فعال فرهنگی و معاون فرهنگی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و مرتضی حاتمی، نویسنده ادبیات کودک و نوجوان و بزرگسال حضور داشتند و به بیان نظرات و دیدگاه های خود در حوزه های فرهنگ، هنر، ادب، رسانه و مباحث مذهبی، روان شناسی و... پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =