رسانه‌ها شریک فرهنگی کانون پرورش فکری هستند

الهه غیناقی به‌مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، در بازدید از خبرگزاری‌های استان، ضمن تبریک به آنها از رسانه به‌عنوان بازو و شریک فرهنگی کانون پرورش فکری یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، وی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه کودک و نوجوان، گفت: خبرنگاران نقش بسیار مهمی در جهاد تبیین داشته و با وجود هجمه‌های مختلف رسانه‌های دشمنان برعلیه کشور، می‌توانند حمایت و کمک های بسیاری در مقابله با آنها داشته باشند.

غیناقی ادامه داد: قشر کودک و نوجوان سرمایه های ارزشمندی برای آینده کشور هستند و فعالیت‌های کانون پرورش فکری نیز در راستای پرورش استعدادهای آینده‌سازان ایران است.

سرپرست کانون گلستان همچنین اظهار داشت: در زمان حاضر با پررنگ شدن رسانه های مختلف در تغذیه فکری کودکان و نوجوانان، ضرورت نظارت،آموزش و سواد رسانه‌ای و تبیین استفاده درست از این فضا را دوچندان کرده است.

او در پایان به صحبت‌های مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اشاره کرد و بیان داشت: کانون بدنبال فعال کردن یک خبرگزاری تخصصی در حوزه کودک و نوجوان است، هدف از این خبرگزاری این است که بتوانیم آخرین تحولات حوزه کودک و نوجوان را رصد کرده و در دسترس داشته باشیم.

خبرنگاران نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی دارند

خبرنگاران نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی دارند

خبرنگاران نقش بسزایی در ترویج فرهنگ ایرانی-اسلامی دارند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =