اعضا و والدین مراقب طبیعت باشند

نشست آموزشی "وقتی زمین می خندد"ویژه کودکان و والدینشان با موضوع آبخیزداری و منابع طبیعی ذیل تفاهم نامه منعقد شده بین منابع طبیعی استان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مرکز فرهنگی هنری سلطانیه روز شنبه مورخ 21مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ سهیلا بهرامی در گزارشی ابراز داشت: نشست آموزشی "وقتی زمین می خندد"ویژه کودکان و مادران با موضوع آبخیزداری و منابع طبیعی ذیل تفاهم نامه منعقد شده بین دو سازمان با حضور کارشناس منابع طبیعی استان در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز فرهنگی هنری سلطانیه روز شنبه مورخ 21مرداد ماه برگزار شد.

برگزاری کارگاه کلاژ با موضوع "من زمین را دوست دارم" و آشناکردن اعضا با موضوع مهم محیط ‌زیست و ارتقای حس مسئولیت‌پذیری در راستای حفاظت از محیط زندگی شهری و منابع طبیعی با اجرای فعالیت‌هایی چون معرفی کتاب، برگزاری کارگاه نقاشی و نوشتن خلاق از برنامه‌های مرکز در این روز بود.

  هدف از اجرای این برنامه ها بالا بردن سطح آگاهی کودکان و خانواده های آنان ازمنابع طبیعی و محیط زیست، ارتقای فرهنگ مشارکت کودکان و نوجوانان در حفظ محیط زیست با ایجاد حس احترام و علاقه به محیط زیست و محیط بانان، می باشد.

کارشناس اداره منابع طبیعی در پایان با قدردانی از مربیان کانون، در خصوص اهمیت منابع طبیعی  با اعضا گفت‌وگو کرد و با ارائه مطالبی در مورد اهمیت فرایند بازیافت و چگونگی تفکیک زباله‌ها در منزل، از اعضا خواست با طبیعت و محیط ‌زیست خود مهربان باشند.

اعضا و والدین مراقب طبیعت باشند

اعضا و والدین مراقب طبیعت باشند

اعضا و والدین مراقب طبیعت باشند

اعضا و والدین مراقب طبیعت باشند

اعضا و والدین مراقب طبیعت باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =