لزوم پرورش استعداد کودکان و نوجوانان مطابق با ارزش‌های اسلامی

مدیرکل کانون پرورش فکری استان هرمزگان در سفر یک روزه به جزیره قشم با فرماندار قشم دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، پروین پشتکوهی مدیر کانون پرورش فکری هرمزگان در این دیدار ضمن معرفی فعالیت ها در رشد و مهارت آموزی فردی و اجتماعی کودکان ونوجوانان گفت: یکی از دغدغه های امروز در سطح کلان، پرورش نیروی انسانی کارآمد و شایسته است و کانون پرورش فکری مکانی است که در رشد و پرورش نیروهای انسانی شایسته و نخبه اثرگذار است.
پشتکوهی کانون پرورش فکری مرکز قشم را با وجود مربیانی توانمند مکانی مناسب جهت شناسایی رشد و شکوفایی کودکان ونوجوانان در شهرستان قشم دانست و گفت: برگزاری فعالیت ها و کارگاه های تخصصی به جهت رشد مهارت های فردی و اجتماعی در این مرکز زمینه پرورش نیرو های کارآمد در آینده را فراهم می کند. 
محمد محمدحسینی فرماندار شهرستان قشم گفت: کارکردهای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان در قشم باید با توسعه تعاملات تقویت شود.
فرماندار شهرستان قشم گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید با استعدادپروری مطابق با ارزش‌های اسلامی در راستای تربیت نسل جوان طراز انقلاب ایفای نقش کند.
وی با تقدیر از اقدامات کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان شهرستان قشم، افزود: این کانون به عنوان مجموعه‌ای پایه و اثربخش در شکل گیری شخصیت کودک و نوجوان است که به شدت نیازمند معرفی بیشتر و توسعه فعالیت است.
فرماندار شهرستان قشم تصریح کرد: رفتار و آموزه‌های مربیان کانون در ذهن کودکان ماندگار خواهد ماند و این رو باید توجه به ارزش های اسلامی به عنوان یک اصل در رفتار و گفتار مورد توجه باشد.
محمدحسینی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان برای مقابله با امواج ویرانگر مفاهیم، سرگرمی و اشتغالات جعلی در دسترس کودک و نوجوان امروز برنامه‌ای کارآمد ارائه کند.
وی خاطرنشان کرد: افتخار به داشتن کارت عضویت کانون در زمان کودکی و نوجوانی و ذهنیتی که از مربی خوش اخلاق، فضای شاد و امید بخش کانون در خاطر کودکان باقی می ماند در شکل‌گیری شخصیت آنان موثر است.
در ادامه طیبه ثمن مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان قشم نیز بیان کرد:  با توجه به گستردگی شهرستان قشم این کانون برای گسترش کمی و کیفی اقدامات نیازمند حمایت و همراهی بیشتر موسسه‌ها و مجموعه‌هایی است که با کانون هدف‌های مشترک دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =