کد خبر: 328933
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
بازدید 108
همایش دستاوردهای فرهنگی و هنری اعضا مرکز 39

همایشی از دستاوردهای فرهنگی و هنری اعضا مرکز 39 با حضور مدیرکل کانون استان تهران و مسئولین شهرداری منطقه در فضای مرکز شماره 39 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان تهران، همایش دستاوردهای فرهنگی و هنری اعضا مرکز 39 با حضور مریم حقی مدیر کانون پرورش فکری استان تهران، راستگو مدیرفرهنگی شهرداری منطقه 5 ناحیه 4 به همراه کارشناسان شهرداری، آمنه بابایی مسئول سرای محله و 100 نفر از اعضا کانون، والدین، مربیان برگزار شد.

این برنامه با هدف افزایش اعتماد نفس و بالا بردن عزت نفس کودکان و نوجوانان و همچنین برگزاری نمایشگاهی از دستاوردها و آثار اعضا و مربیان به منظور مشخص شدن عملکرد سه ماهه آنها برپا شد. اعضا با همراهی دوستان و مربیان خود محیط پارک مرکز 39 را فضاسازی کرده و نمونه آثار خود را در غرفه‌های کوچک به همه بازدیدکنندگان معرفی کردند.آثار این نمایشگاه شامل: معرق و سازه‌های مکانیکی با لوازم بازیافتی، تصویرگری از داستان‌های شاهنامه، عروسک سازی، روزشمار تابستانی با نقاشی توسط اعضا برپا شد و غرفه شاد و هیجان انگیز کاغذ و برش توسط حجت الاسلام ناصر پاکمنش برپا شد.

در بخش دیگری از این ویژه برنامه اعضای نوجوان در سالن مرکز به اجرای برنامه‌هایی پرداختند. "زهرا رضایی" خوانش قصه‌گویی با موضوع «روزی که مشک نبودم» را روی صحنه اجرا کرد.پخش کلیپی از فعالیت‌های مرکز در تابستان، شعرخوانی کتاب«مرا نبوس بابا» نوشته افشین صالح اعلاء که توسط "پرنیان قنبری، کیانا طوسی، آلاله راشد" اجرا شد. خوانش اولین هفت خوان رستم توسط "رامبدعلیشاهی، پوریا محمدی و با فضا سازی ایلیا میرشفیعی" اجرا گردید.

در ادامه مریم حقی مدیرکل کانون استان تهران با اعضا گفت‌وگویی دوستانه داشت و از روند فعالیت‌های مرکز و تلاش اعضا درکارگاه‌های تابستانی تشکر کرد و هدایایی از آثار هنری اعضای مرکز به ایشان اهدا شد.

بازدید از نمایشگاه اعضا و گفتگو با اعضای خالق اثر هر غرفه پایان بخش این برنامه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =