نشست سالانه مربیان کتابخانه‌های سیار کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

نشست سالانه‌ی مربیان کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی روز پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ در سالن شهید حمید ثانی کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی، در ابتدای این نشست که با حضور رؤسای امور اداری،  مالی و کارشناسان فرهنگی و ارزیابی عملکرد کانون استان برگزار شد، عملکرد آماری کتابخانه‌های سیار در بخش‌های امانت و ثبت کتاب، تعداد اعضای جدید و تمدیدی و سایر فعالیت‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت.

در ادامه کارشناسان فرهنگی کانون استان به تبیین رویکردها و انتظارات ستاد کانون کشور و استان در حوزه‌ی کتابخانه‌های سیار روستایی و شهری پرداختند و مشارکت فعال در فراخوان‌های ملی و بین‌المللی و حضور مستمر در دوره‌های آموزش حین خدمت را در راستای روزآمدی و ارتقاء دانش مربیان از اهداف پیش‌روی معاونت فرهنگی کانون کشور عنوان کردند.

در بخش دیگری از این نشست، رؤسای اداری و مالی کانون استان به تشریح آئین‌نامه‌های انضباط اداری و مالی، مباحث بیمه‌ای، احکام، اتوماسیون اداری، بندها و لوایح استخدامی پرداختند.

مربیان کتابخانه‌های سیار کانون استان نیز به بیان دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود در خصوص مسائل مربوط به حوزه‌ی کاری پرداختند و توسعه و تجهیز امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، متناسب با نیازسنجی از کتابخانه‌های سیار خواستار شدند.

اهدای لوح تقدیر معاون فرهنگی کانون کشور به پاس ارائه خدمات فرهنگی مربیان کتابخانه‌های سیار در مناطق زلزله‌زده‌ی خوی، بخش پایانی این نشست بود.

گفتنی است در حال حاضر ۸ کتابخانه‌ی سیار روستایی و شهری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در شهرستان‌های ارومیه، اشنویه و تکاب فعالیت دارند.

نشست سالانه مربیان کتابخانه‌های سیار کانون آذربایجان‌غربی برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =