کد خبر: 329006
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
بازدید 131
دیدار سرپرست کانون پرورش فکری استان گلستان با معاون فرهنگی کانون کشور

الهه غیناقی، سرپرست کانون پرورش فکری گلستان جهت بررسی و پیگیری مسائل حوزه استان، با معاون فرهنگی و مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری استان گلستان، در این نشست معاون فرهنگی با اشاره به اهداف پیش‌روی نسبت به آینده و چشم انداز کانون گلستان ابراز امیدواری کرد و اظهار کرد: در جهت اجرای برنامه‌های استانی متناسب با راهبردهای مدیر عامل و سند چشم انداز حمایت همه جانبه مجموعه معاونت فرهنگی همراه خواهد بود.

فرهاد فلاح گفت؛ برای نقش آفرینی و ایفای وظیفه ذاتی کانون در عرصه کودک و نوجوان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

معاون فرهنگی کانون کشور ضمن اشاره به اهمیت شورای فرهنگی به عنوان محور بارش فکری و فرهنگی در مراکز کانون، بر هم افزایی برون سازمانی با سایر نهادها وسازمان ها، نقش آفرینی در سطح ملی، بروز و ظهور آثار هنری در عرصه بین المللی در راستای اشاعه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی، تمرکز بر شناسایی و شکوفایی استعدادها، توجه به موضوع خانواده‌ها در فعالیت‌ها و همچنین همسو کردن آنها با کانون تاکید کرد.

الهه غیناقی نیز ضمن ارائه گزارشی از شرایط فعلی استان و اقدامات صورت گرفته، گفت: بدون شک حمایت معنوی مسوولان از فعالیت‌های مربیان، امید بخش و کمک بزرگی در اجرای ماموریت‌ها خواهد بود.

وی تصریح کرد: کانون گلستان در نظر دارد با کمک از تمام ظرفیت های استان در پیشبرد برنامه ها در حوزه کودک و نوجوان اقدامات موثری انجام دهد.

در این دیدار که صبح روز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ انجام شد، فروهر معدنی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز حضور داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =