اعضای کودک کانون خلخال اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

با برگزاری مسابقه‌ی نقاشی، اعضای کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خلخال، توهین به قرآن کریم را محکوم کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، مسابقه‌ی نقاشی «من قرآن را دوست دارم» پیش از ظهر روز پنج‌شنبه ۲۶ مردادماه سال ۱۴۰۲، با همکاری سپاه ناحیه‌ی خلخال در مرکز فرهنگی و هنری کانون این شهرستان برگزار و اعضای مرکز با شرکت در این مسابقه، ارادت خود را به قرآن کریم، ابراز داشته و اهانت به ساحت مقدس این کتاب آسمانی و مقدس مسلمانان جهان را محکوم کردند.

زهرا محیطی مربی مسئول مرکز در ابتدای این برنامه بابیان اینکه، قرآن تنها معجزه‌ی الهی است که در حال حاضر از پیامبران در اختیار بشر قرار دارد، گفت: قرآن، در تمام زندگی و تاروپود وجود ما مسلمانان درهم‌آمیخته و سعادت دنیوی و اخروی بدون آن معنایی ندارد.

اعضای کودک کانون خلخال اهانت به قرآن کریم را محکوم کردند

وی با محکوم کردن هتک حرمت به قرآن کریم توسط دشمنان اسلام، نقش قرآن را هدایت جامعه‌ی بشری به‌سوی سعادت و خوشبختی عنوان کرده و از اعضا خواست تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید را در برنامه روزانه خود قرار دهند.

گفتنی است، با آغاز این مسابقه، حاضران در برنامه نقاشی‌های زیبایی را در حمایت از قرآن کریم ترسیم و رنگ آمیزی کردند که در پایان به همه‌ی شرکت‌کنندگان جوایزی به‌رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =