کد خبر: 329041
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲
بازدید 109
سومین نشست اقدام‌پژوهی با موضوع «چگونه توانستم ؟»

سومین نشست اقدام پژوهی با عنوان « چگونه توانستم ؟» همراه با مهناز عرب مدرس و پژوهشگر و ماندانا واحدی مربی مسئول مرکز شماره ۴۲ در فضای kpf برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، سومین نشست از سلسله نشست‌های اقدام‌پژوهی به صورت برخط در فضای  kpf و با حضور ۸۷ نفر از مربیان استان تهران و تعدادی از همکاران سایر استان‌ها با هدف تبادل تجربیات بین اقدام پژوهان و طرح توسعه اقدام پژوهی به همت واحد آموزش و پژوهش استان تهران برگزار شد.

سومین نشست اقدام‌پژوهی با موضوع «چگونه توانستم ؟»

در ابتدای این نشست مریم رضایی کارشناس‌مجری برنامه ضمن اشاره به ویژگی‌های موضوع اقدام پژوهی اعم از قابل تحقیق و بررسی بودن، مورد علاقه بودن، در توان اقدام‌پژوه بودن، منابع کافی در اختیار داشتن و به ویژه انتخاب موضوع بر اساس رشته شغلی و دانش علمی اقدام‌پژوهان تاکید کرد و سپس به معرفی اثر ماندانا واحدی مربی مسئول مرکز ۴۲ و دانش آموخته‌ی رشته روان‌شناسی عمومی با عنوان « چگونه توانستم با استفاده از بازی درمانی، مصرف دارو را حذف و مشکل عدم تمرکز و یادگیری را در عضو کودک برطرف نمایم ؟» پرداخت.

سومین نشست اقدام‌پژوهی با موضوع «چگونه توانستم ؟»

در ادامه ماندانا واحدی با ارائه اثر خود تمامی مراحل از جمله چگونگی انتخاب موضوع و توصیف وضعیت، شواهد، راه کارها و نتایج اجرای راهکارها را به طور کامل شرح داد.

در بخش بعدی مهناز عرب مدرس و پژوهشگر مدعو با نقد و بررسی اثر ماندانا واحدی از ایشان را مربی مسئول دغدغه‌مند خواند و از موضوع اثر او به عنوان یک موضوع غیرتکراری و مهم تقدیر کرد.

سومین نشست اقدام‌پژوهی با موضوع «چگونه توانستم ؟»

 مهناز عرب تمامی نقاط قوت و ضعف در یک اثر اقدام‌پژوهی را نام برد و سپس به توضیح چگونگی مسئله‌یابی پرداخت.

وی همچنین به داشتن پیشینه تحقیق به عنوان یک پشتوانه و افزایش بینش اقدام‌پژوهان تاکید کرد و گفت: «پیشینه است که مشخص می‌کند اهمیت، امتیاز و وجه تمایز پژوهش شما نسبت به پژوهش‌هایی که قبلاً انجام شده در چیست؛ در نتیجه پیشینه، بخش ضروری بسیاری از اقدام‌پژوهی و سایر پژوهش‌هاست.»

در پایان این نشست به پرسش و پاسخ و جمع بندی مطالب ارائه شده اختصاص یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =