کودکان و نوجوانان، مدافعان ارزش‌های دفاع مقدس هستند

مدیرکل بنیادحفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در دیداری با سرپرست کانون گلستان از کودکان و نوجوانان به عنوان حافظان فردای ارزش‌های دفاع مقدس نام برد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، در این دیدار که صبح روز شنبه، ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ تشکیل شد، بر اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مشترک با هدف انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و تبیین سیره شهدا برای نسل کودک و نوجوان تاکید شد.

الهه غیناقی، در این جلسه با اشاره به اهمیت حفظ یاد و نام شهدا و ایثارگران گفت: مراکز کانون در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی تلاش می‌کنند ارزش‌های انقلاب و رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های سرداران و سربازان میهن اسلامی ایران در نزد کودکان و نوجوانان حفظ و ماندگار بماند،

سرپرست کانون استان در ادامه افزود: برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس، نیاز است، همه نهادها به‌ویژه نهادهای فرهنگی به صورت فراگیر و گسترده در تمام بخش‌های جامعه تلاش نمایند.

غیناقی استفاده از زبان هنر را بهترین وسیله برای حفظ و نشر ارزش‌های انقلابی و اسلامی از جمله دفاع مقدس نامید.

وی در پایان بیان کرد: برگزاری کارگاه‌ها و جشنواره‎های کانونی با موضوع دفاع مقدس و مناسبت‌های دینی‌مذهبی در کنار سایر فعالیت‌های تخصصی ، همگی نشان از تخصص و تعهد این مجموعه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس گلستان نیز ضمن تبریک انتصاب سرپرست کانون، با بیان اینکه ایران اسلامی پس از پشت سر گذاشتن جنگ ۸ ساله، اینک با جنگ ترکیبی در مواجهه با دشمنان قرار دارد، گفت: در این جنگ کودکان و نوجوانان یکی از اهداف شوم دشمنان برای ضربه زدن به کشور و نظام هستند و برای خنثی سازی آن باید نسل جدید جامعه را با فرهنگ مقاومت از جمله فرهنگ ایثار و شهادت آشنا سازیم.

کودکان و نوجوانان، مدافعان ارزش‌های دفاع مقدس هستند

محمدرضا کاظمی ادامه داد: همه‌ی تلاش ما این است امکانی فراهم کنیم تا کودکان و نوجوانان را با ارزش‌های دفاع مقدس بیشتر آشنا کنیم و از همین رو کانون به عنوان محیطی امن جایگاه مناسبی برای انجام این کار است.

گفتنی‌است در این جلسه مقرر شد تیم‌های کارشناسی دو سازمان به بررسی مواردی که منجر به همکاری مشترک می‌شود، بپردازند.

در پایان این جلسه نیز تعدادی از کارشناسان کانون گلستان با حضور بر مزار شهدای گمنام تپه نورالشهدا، به غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی پرداختند.

کودکان و نوجوانان، مدافعان ارزش‌های دفاع مقدس هستند

کودکان و نوجوانان، مدافعان ارزش‌های دفاع مقدس هستند

کودکان و نوجوانان، مدافعان ارزش‌های دفاع مقدس هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =