بازدید و بررسی مشکلات مراکز آموزشی کانون زبان ایران مرکز گلستان

جلسه جمعی از مدرسان و مسئولان مراکز آموزشی کانون زبان ایران با حضور سرپرست کانون پرورش فکری گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، در این بازدید که با حضور هادی رحیم‌‍پور و سیدجواد حسینی مسوول حراست کانون گلستان صورت گرفت، غیناقی از دفتر مرکزی استان و مراکز آموزشی برادران بزرگسال گرگان، برادران نوجوان گرگان، کودکان گرگان، نوجوانان خوهر گرگان و بزرگسالان خواهر گرگان بازدید و به گفت‌وگو با کارکنان و مدرسان در این مراکز پرداخت.

الهه غیناقی همچنین در نشستی که با حضور مسولان مراکز آموزشی برگزار شد، نکات لازم در خصوص رعایت عفاف و حجاب را بیان کرد و از مدرسان کانون زبان ایران به‌عنوان الگوی مخاطبان نام برده و آنها را پیام آور مهر، محبت و عطوفت دانست که باید بر اهمیت نقش خود در آینده جامعه اشراف داشته باشند.

در ادامه رحیم‌پور، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کانون زبان گلستان به طرح موانع و چالش‌های اصلی در گسترش و افزایش بهره‌وری منابع و سرمایه انسانی، مسائل مربوط به ساختمان‌ها و فضاهای آموزشی، بناهای استیجاری و مشارکتی و لزوم ایجاد مشوق‌های انگیزشی کارکنان و مدرسان پرداخت.

پس از اتمام جلسه، از مراکز آموزشی بازدید میدانی صورت گرفت.

گفتنی‌است کانون زبان ایران، با بیش از ۱۱ هزار زبان آموز و ۱۲۰ مدرس، بزرگترین، قدیمی ترین و معتبرترین موسسه آموزش زبان در استان گلستان می‌باشد.

بازدید و بررسی مشکلات مراکز آموزشی کانون زبان ایران مرکز گلستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =