آیین تجلیل و بازنشستگی مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان تهران

آیین تکریم و تجلیل معاون فرهنگی کانون پرورش فکری استان تهران با حضور مریم حقی مدیرکل کانون، جمعی از همکاران و کارشناسان کانون برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، روز سه شنبه 31 مرداد سال 1402 آیین تودیع مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی استان تهران در سالن غدیر این اداره کل انجام شد.

در ابتدای برنامه پس از پخش قرآن و سرود،  سیدعلی حسینی معاون مالی و اداری استان نمایندگی از همکاران کانون استان از ایشان تجلیل کرد و مهرنوش قربانعلی را فردی همراه و همدل در انجام امور محوله در دوره های مختلف کاری خواند و گفت : ایشان سی سال کاری خود را در کنار کودکان و نوجوانان و در جهت پیشبرد اهداف کانون طی کردند و ایشان مسیر خود را از مربی‌گری در کانون آغاز کرده و در امر معاون فرهنگی فردی کارآمد و پرتلاش بودند و ما همکاران استان از زحمات و دغدغه‌هایی که بابت کانون و کودکان نوجوانان داشتید تشکر می‌کنیم.

در ادامه مهرنوش قربانعلی در گفتگو با همکاران خود گفت: خدا را شاکر هستم که این افتخار و مجال را به من داد که در کنار کودکان ونوجوانان باشم در کنار آنها بیاموزم و رشد کنم و همانطور که آنها مراحل رشد و بالندگی را پشت سر می گذارند من هم در کنار آنها حرکت کنم. در طی سی سالی که فعالیت داشتم بیش از ده مدیرکل را افتخار داشتم که در محضرشان باشم خاطرات خوشی را در ذهن و ضمیر خود دارم و از آنان به نیکی یاد میکنم. و از تمامی همکاران خوبم که در همه این سال ها در کنارشان به فعالیت مشغول بودم تشکر می کنم و از همه حلالیت می‌طلبم.

در بخش دیگری از مراسم مریم حقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با تقدیر و تشکر از تلاش و زحمات مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی سابق استان تهران و آرزوی موفقیت برای ایشان با اشاره به آیه ای از قرآن کریم: و تلک الایام نداولها بین الناس» آیه 140 سوره آل عمران خدای متعال، این امانتها را دست به دست می‌کند و چند روزی به ما فرصت می‌دهد که این امانت‌ها را نگهداریم.

مدیر کل استان تهران افزود: پست، موقعیت، جایگاه و ثروت، جاه و مقام در دست ما آدم ها به عنوان یک امانت است و از یک دست به دست دیگری سپرده می شود. خداقوت عرض می کنم به همه شما عزیزان و سپاس از حضور شما که در آیین تجلیل و بازنشستگی سرکار خانم مهرنوش قربانعلی حضور پیدا کردید و ان شاالله ثمره خدمت ما فرجام نیک و عاقبت خوش باشد. امروز از زحمات مهرنوش قربانعلی همکار بزرگواری که در این ایام بسیار همراه و همدل بودند تجلیل و تشکر کنیم و قدردان زحمات ایشان باشیم و برایشان آرزوی موفقیت و سربلندی کنیم.

پایان بخش این مراسم اهداء لوح سپاس، هدیه و عکس دسته جمعی کارکنان کانون پرورش فکری استان تهران بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =