برگزاری ویژه برنامه‌‎های متنوع فرهنگی‌هنری کانون گلستان در هفته دولت

سرپرست کانون پرورش فکری گلستان، در آستانه‌ی شروع هفته دولت از برگزاری ویژه برنامه‌های متنوع فرهنگی‌هنری و ادبی در مراکز سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، الهه غیناقی ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت به دولتمردان و خادمان ملت، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوهای واقعی اقدام و عمل یاد نموده و به تشریح برنامه های کانون در هفته دولت پرداخت.

برگزاری ویژه برنامه‌‎های متنوع فرهنگی‌هنری کانون گلستان در هفته دولت

سرپرست کانون گلستان افزود: به پاس قدردانی از تلاش دولت مردان، مربیان کانون به همراه اعضا به دیدار مسئولین رفته و با اهدای دست ساخته‌های خود از آن ها تجلیل خواهند نمود.

غیناقی اجرای پیک امید در مدارس تازه تاسیس شهرستان‌های گالیکش و آق قلا را از مهمترین برنامه‌های این هفته دانست که با همکاری ادارات آموزش و پرورش و نوسازی مدارس برگزار خواهد شد.

آب و آینه در مرکز بندرترکمن، برنامه‌ی حامیان کوچک مرکز دلند، کارگاه کلاژ آلاله ها مرکز رامیان، نمایشگاه ایران سربلند کانون کردکوی، توشه های انقلاب گرگان۲، نمایشگاه طلایه داران خدمت گمیشان، مسابقه نقاشی با موضوع دستاوردهای دولت در گنبد، کارگاه تایپو گرافی با عنوان نام شهدا مرکز گالیکش از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =