برنامه «تاریخ سرزمین من» در مرکز ۲ کانون اردبیل برگزار شد

نشست اعضای نوجوان مرکز الگوی تربیتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۲ اردبیل، با موضوع «تاریخ سرزمین من» و با حضور داریوش علومی، نویسنده و معاون فرهنگی کانون استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این برنامه که روز چهارشنبه اول شهریورماه سال ۱۴۰۲ با حضور اعضای نوجوان پسر برگزار شد، داریوش علومی و معاون فرهنگی کانون استان و نویسنده‌ی کتاب «از اسفریس تا هشت‌بهشت»، در ارتباط با تاریخ اردبیل که یکی از کهن شهرهای ایران است و نقش مهم و انکارناپذیر آن در تاریخ کشور با اعضا گفتگو کرده و از دوره صفوی و پیدایش مذهب تشیع در اردبیل و از آثار تاریخی و بناهای بجا مانده از دوره‌ی صفویه برای نوجوانان سخن گفت.

داریوش علومی در ادامه صحبت‌های خود با پرداختن به موضوع نگارش کتاب «از اسفریس تا هشت‌بهشت»، آن را حاصل مطالعه، تحقیق و پژوهش و گردآوری مطالبی عنوان کرد که طی یک سال به ثمر رسید.

معاون فرهنگی کانون خاطرنشان کرد: برای تداوم راه بزرگ‌مردان تاریخ این مرزوبوم و تمامی شهدای تاریخ این سرزمین و اعتلای نام ایران اسلامی وظیفه‌داریم فرهنگ و آوازه‌ی میهن اسلامیان را زنده نگه‌داریم.

یحیی یوسفی اصل، سرپرست مرکز نیز در ابتدای این نشست، هدف از اجرای آن را آشنایی بیشتر اعضا نوجوانان با تاریخ سرزمین خود و معرفی نویسندگان بومی استان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =