کد خبر: 329474
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
بازدید 82
به رازهای« سلامتی و نشاط» پی بردند

اعضای مرکز فرهنگی هنری شماره 14 روز پزشک را گرامی داشتند و با حضور میهمان مرکز با حرفه پزشکی آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران، 21 نفر از اعضای نونگاه مرکز شماره 14، روز پنجشنبه مورخ دوم شهریور به مناسبت روز پزشک ، با حضور دکتر هادی گرگان بیک پزشک عمومی و فیزوتراپیست با نکاتی پیرامون علم پزشکی و تلاش در جهت حفظ سلامت خود آشنا شدند.

اعضای مرکز در روزهای قبل توسط پانلی که با هدف معرفی روز پزشک و شخصیت دانشمند بزرگ ایرانی ابوعلی سینا تهیه شده بود در جریان برگزاری این ویژه برنامه قرار گرفتند. و در شروع برنامه عضو نونگاه زهرا عظیمی 13 ساله با خوانش متن:

پزشکان ،

دستان سبز و شفا بخش خدا هستند

ای کاش روزی برسد

که این دستان سبز

فقط برای پیشگیری باشد

روزی که همه ی آدم‌ها

حالشان خوب باشد.

روز پزشک را تبریک می‌گوییم .

در تجلیل پزشک این روز را به میهمان برنامه و همه پژشکان پر تلاش ایران زمین تبریک گفت. در بخش دیگری به پیشنهاد میهمان برنامه از حاضرین دعوت به عمل آورد تا با این شاخه از رشته پزشکی آشنا شده و اعضا در یک پرسش و پاسخ دوطرفه در خصوص نحوه صحیح استفاده از کیف‌های سنگین دانش‌آموزان در طول دوران مدرسه ، نحوه صحیح نشستن پشت میز و صندلی و ... ، مطالعه کتاب، استفاده از گوشی تلفن همراه و سایر مواردی که رعایت آن باعث حفظ سلامت ستون فقرات می‌شود و فعالیت‌ها و وظایف یک فیزیوتراپ و اهمیت نقش آنها در بهبود یک سری از بیماری های حرکتی اطلاعات مفیدی را کسب کردند.

به رازهای« سلامتی و نشاط» پی بردند

به رازهای« سلامتی و نشاط» پی بردند

و ایشان در جمله ای کوتاه راز سلامتی را به اعضا گفتند : « پیشگیری بهتر از درمان است»هدف از اجرای این برنامه آشنایی اعضا با چگونگی محافظت از ستون فقرات خود ضمن آشنایی آنها با یکی از شاخه‌های پزشکی به مناسبت روز پزشک بود.

به رازهای« سلامتی و نشاط» پی بردند

در پایان با توجه به مصادف شدن روز تولد میهمان برنامه با این مناسبت کیک تولدی توسط اعضا به ایشان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =