کد خبر: 329523
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۹
بازدید 143
«آش سنگ، آش همدلی»

اعضای مرکز فرهنگی هنری بومهن با دو مهارت زندگی، مصرف صحیح و انجام فعالیت گروهی در ویژه برنامه «آش سنگ، آش همدلی» آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران،  روز یکشنبه 5 شهریور مراسمی با عنوان «آش سنگ، آش همدلی» با حضور 80 نفر از اعضای  فعال و والدین در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز بومهن برگزار شد.

در ابتدای برنامه سید اشرف هاشمی کارشناس کارشناس روابط عمومی اداره آبفا شرق تهران، انواع آب های موجود در طبیعت را برشمرد و سپس مراحل تسویه آن را شرح داد و در خصوص چگونگی مدیریت مصرف با مخاطبین برنامه گفتگو کرد و کتاب‌های راهنمایی با موضوع صرفه‌جویی در مصرف آب را به اعضا اهداء کرد.

«آش سنگ، آش همدلی»

«آش سنگ، آش همدلی»

در بخش دیگری حاضرین با قصه‌گویی مریم شفیع‌زاده مربی مسئول با  قصه‌ی آش‌سنگ همراه شدند و سپس اعضای مرکز در یک حرکت گروهی مواد اولیه آبدوغ خیار را که همراه خود آورده بودند، ترکیب کردند و با همکاری هم  «یک ظرف بزرگ آبدوغ خیار » تهیه کردند و لذت همدلی و همکاری را چشیدند و در زمان انجام مراحل تهیه یک غذای گروهی تلاش کردند تا در مصرف آب صرفه جویی کنند.

«آش سنگ، آش همدلی»

«آش سنگ، آش همدلی»

هدف از اجرای این ویژه برنامه گروهی تقویت روحیه ی همدلی و همکاری، توجه به رویکرد اهمیت خانواده در فعالیت‌ها و ویژه برنامه‌ها، آشنایی اعضا با آیین تهیه‌ی نذری در ایران و تاثیرات مثبت آن، آشنایی اعضا و والدین با روش‌های مدیریت مصرف آب بود .

«آش سنگ، آش همدلی»

«آش سنگ، آش همدلی»

دو عضو نوجوان مرکز پرنیا زرگران و فاطمه بختیاری مجری این ویژه برنامه بودند  فرایند اجرای برنامه را اینگونه توصیف کردند که در روزهای قبل اعضای حاضر در کارگاه‌های فرهنگی هنری ادبی مرکز به این مراسم دعوت شدند و از آنها  خواسته شد تا به اندازه دو نفر مواد اولیه‌ی آبدوغ خیار با خود بیاورند تا این حرکت گروهی به خوبی انجام دهند و حاضرین از تهیه یک غذای دسته جمعی لذت بردند. و در پایان برنامه از اعضای فعال مرکز تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =