کد خبر: 329593
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸
بازدید 167
کانون استان ایلام در مسیر اربعین/9

در آستانه اربعین، مدیرکل کانون، از خانواده شهید علی اصغر لطفی برادر همکار کانون استان تجلیل کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام، فاطمه رستگار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در آستانه اربعین حسینی و در گرامی‌داشت هفته دولت به همراه تعدادی از همکاران ستادی و مراکز، از خانواده شهید علی اصغر لطفی برادرمریم لطفی همکار کانون استان، تجلیل کرد.

در این دیدار، رستگار و همکاران با حضور در منزل شهید علی اصغر لطفی، برادر مریم لطفی و مسئول مرکز فرهنگی هنری سرابله با اهدا لوح سپاس از مقام این شهید والامقام، تجلیل و تکریم کردند.

وی در این آئین گفت: شهدا و خانواده‌هایشان جایگاه ارزشمند و بلندی در میان جامعه دارند و ما در هفته گرامی‌داشت دولت و در آستانه اربعین امام حسین(ع) با هدف تکریم و تجلیل از مقام و جایگاه این عزیزان به خدمت مادر بزرگوار شهید آمده‌ایم تا قدردان بخش کوچکی از ایثارو فداکارهای این الگوهای استقامت و صبر و از خودگذشتگی باشیم.

وی همچنین افزود: احترام به شهدا و خانواده های معظم‌شان، یک وظیفه بزرگ و فضیلت و تکریم خانواده‌های شهدا، ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در میان جامعه است.

در ادامه مادر شهید علی اصغر لطفی ضمن تقدیر از حضور مدیرکل و همکاران، به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و ایثارگری و ویژگی‌های رفتاری و شخصیتی فرزندش پرداخت.

در پایان، فاطمه رستگار با اهدا لوح تقدیر به مادر شهید لطفی، از مقام و جایگاه ایشان تجلیل به عمل آورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =