«در مسیر نور» را با هنر عکاسی به تصویر کشیدند

نمایشگاه «در مسیر نور» با حضور معاون فرهنگی کانون و مدیران و کارشناسان در نگارخانه آفتاب کانون استان تهران و در آستانه اربعین حسینی افتتاح شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران ؛ نمایشگاه عکس «در مسیر نور» با 72 اثر منتخب و با همراهی51 هنرمند عکاس کودک، نوجوان و بزرگسال  در پویش عکاسی از کارون تا فرات در نگارخانه آفتاب مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری حجاب استان تهران مصادف با اربعین حسینی و با حضور فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون، مجتبی حاذق سرپرست آفرینش‌های ادبی و هنری، مریم حقی مدیرکل کانون پرورش فکری استان تهران و جمعی از کارشناسان استان افتتاح شد.

مدیر کل استان تهران در پایان بازدید از نمایشگاه این نوید را داد که در ویژه برنامه‌ای از برگزیدگان این نمایشگاه تقدیر خواهد شد و تلاش می شود آثار برگزیده به بازدید عموم برسد.

قابل ذکر است که در این مراسم پرچم هایی که حاصل تلاش مربیان و اعضای مراکز است و با عنوان 72 پرچم اربعین در این نمایشگاه برافراشته شد به 72 شهید از شهدای کودک کربلا، شهدای مدافع حرم، و شهدای مدافع سلامت که نام و یادشان گرامی باد تقدیم شد.

اسامی شهدا را برای حفظ یادشان در لیست زیر بخوانید.

اسامی شهدا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =