نادر اسعدی سرپرست معاونت اداری و مالی کانون پرورش فکری شد

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در حکمی نادر اسعدی را به عنوان «سرپرست معاونت اداری و مالی» اداره کل کانون پرورش فکری منصوب  کرد. 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، معصومه ابراهیمی‌هژیر، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در حکمی نادر اسعدی را به عنوان «سرپرست معاونت اداری و مالی» اداره کل کانون پرورش فکری منصوب  کرد. 

 متن حکم دکتر معصومه ابراهیمی‌هژیر به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

" اگر خواهی قدر تو به جای باشد قدر مردم بشناس"    قابوسنامه 

جناب آقای نادر اسعدی
 
اکنون که جناب آقای سیدحسین رضوی‌نیا به مقام بازنشستگی نائل آمدند، نظر به تجارب و تعهد شما در کانون پرورش فکری، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل کانون پرورش فکری منصوب می‌شوید.  
امید است با توکل و استعانت از خداوند و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، سیاست‌های رئیس جمهور در دولت مردمی و مقام عالی کانون با در نظر داشتن مفاد بیانیه گام دوم انقلاب، سیاست‌های کلی مدیرعامل محترم و قوانین و مقررات، در انجام امور محوله موفق باشید.  

در این راستا، استفاده از " تجارب ارزنده"  جناب آقای رضوی‌نیا، رعایت اصول عدالت محوری، روحیه‌ انقلابی، مردم‌داری، پاکدستی و فسادستیزی و قانون‌مداری دولت مردمی الزامی است؛ همچنین اتخاذ رویکرد خوداتکایی اقتصادی و بازارپردازی فرهنگی مورد انتظار است.
  
توفیق روزافزون شما را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.

 نادر اسعدی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته مدیریت است. سوابقی همچون کارشناس امور مالی و بودجه کانون پرورش فکری، مسوول امور مالی، رئیس اداره امور مالی و کارشناسی بودجه کانون پرورش فکری را در کارنامه خود دارد.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =