کانون زبان بر تقویت هویت دینی-ایرانی زبان آموزان تأکید دارد

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: کانون زبان قدمتی 98 دارد و تنها موسسه دولتی است که در بحث آموزش زبان با شرایط استاندار و تأکید بر هویت دینی و اسلامی فعالیت می کند و معلمان این موسسه مراحل سختی را برای گزینش طی می کنند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، صبح امروز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان از موسسه کانون زبان ایران همدان بازدید کرد و با مدیر کانون زبان و مدیر متوسطه اول فاطمه الزهرا در خصوص طرح ها و برنامه های ترم جدید به گفت وگو نشستند.

در این دیدار رضایی، مدیر متوسطه اول فاطمه الزهرا با بیان اینکه همکاری این مدرسه با کانون زبان خوب است، اظهار کرد: نظافت و زیبایی مدرسه امری مهم و اثرگذار بر روی روحیه معلمان و دانش آموزان است و از کانون زبان خواسته ایم که به این نکته توجه کنند که البته همکاری داشته اند.

کانون زبان بر تقویت هویت دینی-ایرانی زبان آموزان تأکید دارد

وی به مشکلات این مدرسه در خصوص هزینه آب گفت: این یک مشکل اساسی از قبل بوده است که باید با اداره آب و فاضلاب حل و فصل شود و از کانون پرورش فکری می خواهیم در این راستا پیگیر باشند و به مدرسه در حل این مشکل کمک کنند.

رضای بیان کرد: همه ما چه در مدرسه و چه در کانون زبان به دنبال خدمت کردن به بچه های این شهر هستیم و همه این بچه ها امانت به دست ما هستند که علاوه بر بحث آموزشی باید بر روی بحث تربیتی آنها هم به جد کار انجام شود.

کانون زبان بر تقویت هویت دینی-ایرانی زبان آموزان تأکید دارد

در ادامه این دیدار معصومه ابراهیمی هژیر ضمن تشکر و از زحمات و همکاری مدیر متوسطه اول فاطمه الزهرا بیان کرد: کانون زبان قدمتی 98 دارد و تنها موسسه دولتی است که در بحث آموزش زبان با شرایط استاندار و تأکید بر هویت دینی و اسلامی فعالیت می کند و معلمان این موسسه مراحل سختی را برای گزینش طی می کنند.

وی با اشاره به دغدغه مندی مدیر مدرسه ادامه داد: ما به دنبال همکاری و همیاری بیشتر با مدرسه هستیم و با توجه به دیدباز و روی گشاده مدیر این مدرسه این همکاری ادامه دار خواهد بود و قطعا این همبستگی باعث رشد و شکوفایی کانون زبان و به تبع تعداد ثبت نامی دانش آموزان این مدرسه خواهد بود که این وظیفه ما را سنگین تر می کند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان گفت: حفظ و نگهداری مدرسه با این وسعت و جمعیت هزینه دارد و کانون قول همکاری در اداره کردن این مجموعه را خواهد داد و امیدوارم که بتوانیم قدم های مثبتی را برای فرزندان شهرمان برداریم.

کانون زبان بر تقویت هویت دینی-ایرانی زبان آموزان تأکید دارد

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان با استعدادی در این مدرسه هستند که می توان از این ظرفیت و توانایی در کانون زبان برای برنامه هایی که داریم استفاده کرد

ابراهیمی هژیر اذعان داشت: هدف و راه کانون و مدرسه یکی است و ما موظفیم که بهترین خدمات را به دانش آموزان و زبان آموزان بدهیم.

در ادامه این دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به همراه مدیر دبیرستان و مدیر کانون زبان ایران از مدرسه بازدید کردند.

کانون زبان بر تقویت هویت دینی-ایرانی زبان آموزان تأکید دارد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =