دیدار با مادر شهید 17 ساله سید صمد موسوی

امروز مدیرکل کانون پروش فکری به همراه کارشناسان و مسوولان شهرستان نهاوند از مادر شهید سید صمد موسوی واقع در روستای صادق آباد چولک ۱۱۵ کیلومتری همدان دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، ظهر امروز مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مصطفی سراقی رئیس بنیاد شهید شهرستان نهاوند، جعفر سلگی معاون عمرانی فرمانداری شهرستان نهاوند، کارشناسان کانون، مربی مسوول مرکز فرهنگی- هنری یک نهاوند و دو عضو کانون از مادر شهید سید صمد موسوی واقع در روستای صادق آباد چولک ۱۱۵ کیلومتری همدان دیدن کردند.

سهید سید صمد موسوی در تاریخ دهم اسفند سال 46 به دنیا آمد و در تاریخ بیست و هشتم اردیبهشت سال 63 در بندی خان در سن 17 سالگی به شهادت رسید. شهید موسوی از سن 13 سالگی در جبهه حضور داشت تا به آرزوی خود که شهادت بود، رسید.

دیدار با مادر شهید 17 ساله سید صمد موسوی

در این دیدار معصومه ابراهیمی هژیر با بیان اینکه مادران شهدا قدر و منزلتی بزرگ دارند، گفت: سرکشی و دیدار با آنها کمترین کاری است که می توانیم انجام بدهیم.

وی ادامه داد: حضور کودکان و نوجوانان در این دیدارها می تواند به آنها نشان دهد که یک مادر برای فرزند خود چقدر زحمت کشیده و او را در رفتن به جبهه بدرقه کرده و حال آن فرزند شهید شده و تنها دلتنگی برای آن مادر مانده است.

دیدار با مادر شهید 17 ساله سید صمد موسوی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان خاطرنشان کرد: این دیدارها به طور قطع باعث معرفی و آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با سیره و رفتار شهدا شده و اثر خود را خواهد گذاشت.

در ادامه یکی از اعضای نوجوان دکلمه ای را در وصف شهدا در حضور میهمانان خواند و کاردستی را که نمادی از گل لاله بود به مادر شهید اهدا کرد.

دیدار با مادر شهید 17 ساله سید صمد موسوی

سپس نشان سرو که در راستای کنگره 8 هزار شهید به خانواده شهدا اهدا می شود به این مادر تقدیم شد و دو عضو نوجوان از طرف کانون پرورش فکری مورد تقدیر قرار گرفتند.

دیدار با مادر شهید 17 ساله سید صمد موسوی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =