کد خبر: 330370
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
بازدید 152
دیدار سرپرست کانون گلستان با مدیرکل امور زندان‌ها

سرپرست کانون گلستان و مدیرکل سازمان زندان‌های استان به منظور تعامل فرهنگی و اجرای فعالیت‌ مستمر برای نوجوانان کانون اصلاح و تربیت و مددجویان این سازمان، بحث و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان، سرپرست کانون استان در سخنانی ضمن معرفی فعالیت‌های کانون، گفت: کودکان و نوجوانان هرجا که باشند مخاطبان کانون هستند، چه در زندان باشد، چه در بیرون از زندان.

الهه غیناقی با معرفی فعالیت قصه‌گویی و بیست و پنجمین فراخوان این جشنواره و همچنین نزدیکی به هفته ملی کودک، اجرای فعالیت مشترک در این هفته را فرصتی برای شروع فصل جدیدی از روابط دو سازمان دانست.

دیدار سرپرست کانون گلستان با مدیرکل امور زندان‌ها

غلامرضا سرلک، مدیرکل سازمان زندان‌های استان گلستان نیز ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت انجام کار فرهنگی، بیان کرد:  امروز شاهد هستیم که بیشتر نوجوانانی که در کانون اصلاح و تربیت حضور دارند، محصول  آسیب‌های اجتماعی هستند؛ لذا  با توجه به تجربه موفق حضور کتابخانه سیار شهری کانون در کانون اصلاح و تربیت، از توانمندی و تجربه‌ی مربیان کانون در جهت ارتقای مهارت‌های نوجوانان و تغییر در آنان برای بازگشت به آغوش اجتماع به شکل مستمر استفاده خواهیم کرد.

در این جلسه همچنین مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، معاون فرهنگی و سلامت اداره کل زندان‌ها و مسوول روابط عمومی کانون پرورش فکری گلستان نیز حضور داشتند.

دیدار سرپرست کانون گلستان با مدیرکل امور زندان‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =