پروین پشتکوهی به عنوان رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان هرمزگان منصوب شد

فرهاد فلاح رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرروش فکری طی حکمی پروین پشتکوهی مدیرکل کانون هرمزگان را به‌عنوان رئیس جشنواره بین المللی قصه‌گویی دراستان هرمزگان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان هرمزگان، فرهاد فلاح در راستای رشد و اعتلای فرهنگ قصه گویی، حفظ مفاهیم و ارزش های تربیتی دینی و اخلاقی اسلامی بیان کرد: استان هرمزگان با فرهنگی کهن و دنیای پر از قصه های رنگارنگ میزبان بخش استانی بیست و پنجمین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون است.
در این حکم به بهره گیری از تعهد و  تجربه های مدیریتی و سوابق کاری پروین پشتکوهی اشاره کرد و گفت: در جهت عمومی سازی و مردمی سازی قصه گویی، ظرفیت های فرهنگی استان هرمزگان،جلب و مشارکت دستگاه ها و نهاد های فرهنگی و تامین امکانات و منابع مالی، برنامه ریزی با کارشناسان دبیرخانه و مدیر اجرای جشنواره در بخش‌های مختلف جشنواره در چارچوب وظایف محوله در تحقق سیاست‌های ابلاغی جشنواره از سوی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهد یکی از بهترین و خاطره انگیزترین جشنواره های قصه گویی در آن استان خواهیم بود.
فلاح در این حکم به تحقق عمومی سازی و مردمی سازی، دعوت به مشارکت حداکثری آحاد جامعه و آموزش آنها، استخدام حداکثری ظرفیت رسانه، ورود هدفمند خانواده ها به فضای جشنواره، هم افزایی کارا با مدارس و آموزش و پرورش، ماناسازی محتواهای تولیدی و همکاری با دبیرخانه قصه گویی به عنوان رویکردهای جدی تاکید کرد.
لازم به ذکر است، مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان آبان ماه  ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =