مدیر کل کانون، رییس بیست و پنجمین جشـنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اسـتان همدان شد

معصومه ابراهیمی‌هژیر، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان طبق حکمی از طرف رییس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کشور به عنوان رییس بیست و پنجمین جشـنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اسـتان همدان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، فرهاد فلاح، معاون فرهنگی کانون و رییس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در احکامی جداگانه، مدیران‌کل استان‌های کشور در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را به سمت رییس جشنواره‌های استانی قصه‌گویی معرفی کرده است. از این روز معصومه ابراهیمی‌هژیر، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان طبق این حکم به عنوان رییس بیست و پنجمین جشـنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اسـتان همدان منصوب شد.

در این حکم آمده است:

سرکار خانم ابراهیمی‌هژیر

مدیرکل محترم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

با سلام و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاکش

قصه گویی با وجود پیشینه‌ای به عمر تاریخ بشری، ابزاری امروزی است که پا به پای رسانه‌های مدرن، برای کودکان و نوجوانان گیرا و تاثیرگذار است؛ به همین سبب جشنواره قصه‌گویی به عنوان بستری برای توسـعه و ترویـج فرهنـگ دلچسب قصه‌گویی همواره برای کانون پرورش فکری مهم و در اولویت است. از این رو در راستای رشد و اعتلای فرهنـگ قصه‌گویی، حفظ مفاهیم و ارزش‌های تربیتی، دینی و اخلاق اسـلامی، اسـتان همـدان با فرهنگی کهن و دنیایی پر از قصه‌های رنگارنگ میزبان‌بخش«استانی»بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون است.

از این رو سرکار عالی به عنوان رییس بیست و پنجمین جشـنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اسـتان همدان منصوب می‌شوید.
 امید است با بهره‌گیری از تعهد و تجربه‌های مدیریتی سرکار عالی در جهت عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی،ظرفیت‌های فرهنگی استان همدان در جلب مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و تأمین امکانات و منابع مالی، برنامه‌ریزی و هماهنگی با کارشناسان دبیرخانه و مدیر اجرایی جشنواره، شاهد یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین جشنواره‌های قصه‌گویی در آن استان باشیم.
تحقق عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی، دعوت به مشارکت حداکثری آحاد جامعه و آموزش آنها، استخدام حداکثری ظرفیت رسانه، ورود هدفمند خانواده‌ها به فضای جشـنواره، هم‌افزایی کارا با مـدارس و آموزش و پرورش، ماناسازی محتواهای تولیـدی و همکاری نزدیک با دبیرخانه قصه‌گویی از رویکردهای جدی شما درسطح استان همدان باشد.

توفیقات سرکار عالی را از خداوند منان خواستارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =