جلسه شورای فرهنگی کانون استان کردستان به هفته ملی کودک اختصاص پیدا کرد

جلسه شورای فرهنگی کانون استان کردستان با موضوع هفته ملی کودک با حضور کلیه اعضا دیروز دوشنبه 27 شهریور ماه در محل سالن جلسات اداره کل کانون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، مدیر کل کانون استان کردستان در ابتدای این جلسه کودکان را ارزشمندترین سرمایه ملی هر جامعه‌ای خواند و تصریح کرد: هفته ملی کودک فرصت مناسبی برای ارزش گذاری به این قشر از جامعه و توجه به مسائل و نیازهای کودکان است و تحقق این امر می‌تواند تأثیر بسزایی در پویایی و بالندگی فکر و اندیشه آنان داشته باشد.

گوهری افزود: هفته ملی کودک با هدف توجه دادن مردم، مسوولان و دست‌اندرکاران به نیازهای فرهنگی و اجتماعی کودکان در قالب برنامه‌های فرهنگی و هنری، برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: کانون به عنوان متولی این حوزه بر آن است تا با استفاده از ابزارها و هم‌افزایی سایر دستگاه‌های مرتبط، امسال هفته ملی کودک را باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار کند و به همین منظور شورای سیاست گذاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط باید با حضور ادارات فرهنگی و حمایت استانداری در استان در راستای بهتر برگزار کردن این هفته برگزار شود.

وی خاطر نشان ساخت: همه کودکان در طبقات مختلف اجتماعی و به خصوص کودکان محروم و کار، نیاز به آموزش‌ها و رشد مهارت‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای دارند تا بتوانند هم در مقابل آسیب های اجتماعی دنیای امروز تاثیر گذار یاشند وهم  پاسخگوی مواجهه با چالش‌های پیچیده دنیای فردا شوند. در سال جاری هم فرصت هفته کودک را غنیمت شمرده و به این کودکان نیز توجه داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =