الهه غیناقی، رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان گلستان شد

فرهاد فلاح، رئیس بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی، طی حکمی الهه غیناقی، سرپرست کانون گلستان را به‌عنوان رئیس جشنواره بین المللی قصه‌گویی دراستان منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، فلاح در این احکام ضمن اشاره به پیشینه تاریخی قصه‌گویی، آن را ابزاری امروزی دانست که پابه‌پای رسانه‌های مدرن، برای کودکان و نوجوانان گیرا و تأثیرگذار است؛ به همین سبب جشنواره‌ی قصه‌گویی به عنوان بستری برای توسعه و ترویج فرهنگ دلچسب قصه‌گویی همواره برای کانون پرورش فکری مهم و در اولویت است.از این رو سرکار عالی به عنوان رییس بیست و پنجمین جشـنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اسـتان گلستان منصوب می‌شوید.

 امید است با بهره‌گیری از تعهد و تجربه‌های مدیریتی سرکار عالی در جهت عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی،ظرفیت‌های فرهنگی استان در جلب مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و تأمین امکانات و منابع مالی، برنامه‌ریزی و هماهنگی با کارشناسان دبیرخانه و مدیر اجرایی جشنواره، شاهد یکی از بهترین و خاطره‌انگیزترین جشنواره‌های قصه‌گویی در آن استان باشیم.

تحقق عمومی‌سازی و مردمی‌سازی قصه‌گویی، دعوت به مشارکت حداکثری آحاد جامعه و آموزش آنها، استخدام حداکثری ظرفیت رسانه، ورود هدفمند خانواده‌ها به فضای جشـنواره، هم‌افزایی کارا با مـدارس و آموزش و پرورش، ماناسازی محتواهای تولیـدی و همکاری نزدیک با دبیرخانه قصه‌گویی از رویکردهای جدی شما درسطح استان گلستان باشد.

توفیقات سرکار عالی را از خداوند منان خواستارم.

قابل ذکر است مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان ۲۳ الی ۲۵ آبان ماه  ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت هرگونه سوال پیرامون جشنواره قصه گویی می‌توانند با شماره ۵۹۴۸-۰۶۲-۰۹۹۶ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =