مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران، رییس جشنواره قصه‌گویی استان مازندران شد

فرهاد فلاح، ‌رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، حامد فاضلی کبریا، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران را به‌عنوان رییس جشنواره قصه‌گویی در استان مازندران، منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، فرهاد فلاح معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، حامد فاضلی کبریا، مدیرکل کانون مازندران را به‌عنوان رییس جشنواره استانی قصه‌گویی در مازندران منصوب کرد.

فرهاد فلاح در این حکم با اشاره به سابقه، دانش، تجربه و فعالیت‌های حامد فاضلی کبریا در عرصه فرهنگی، آورده است:

قصه گویی با وجود پیشینه ای به عمر تاریخ بشری، ابزاری امروزی است که پابه پای رسانه های مدرن، برای کودکان و نوجوانان گیرا و تاثیرگذار است؛ به همین سبب جشنواره‌ی قصه گویی به عنوان بستری برای توسـعه و ترویـج فرهنـگ دلچسب قصه‌گویی همواره برای کانون پرورش فکری مهم و در اولویت است.

از این رو در راستای رشد و اعتلای فرهنگ قصه گویی، حفظ مفاهیم و ارزش‌های تربیتی، دینی و اخلاق اسلامی، استان مازندران با فرهنگی کهن و دنیایی پر از قصه‌های رنگارنگ میزبان بخش «استانی» بیست و پنجمین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی کانون است.

قابل ذکر است مرحله استانی بیست‌وپنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه  ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =